Старіти теж можна яскраво і стильно. Це котрий рік поспіль доводить нью-йоркський дизайнер одягу та інтер’єрів, бізнес-леді й завсідниця світських хронік Айріс Апфель, яка у свої 94 лишається надзвичайно цікавою для модельного бізнесу і з повним правом носить титул ікони стилю, хоча, за її ж словами, вона «не робить нічого такого, чого не робила останні 70 років». Не так давно вона брала участь у рекламних кампаніях брендів Кейт Спейд, Алексіс Біттар, МАК і Сітроен. А місяць тому вона стала обличчям нової колекції сумок компанії Aigner.
Днями ж стало відомо, що спільно з будинком моди I.N.C. Айріс випускає власну лінію одягу, на яку її надихнув стиль 60-х років минулого століття. У колекції представлені ретро-речі: штани з набивної тканини, спідниці А-силуету, м’які сукні та структурні жакети, а також різнокольорові браслети, до яких Апфель має особливу пристрасть. «I.N.C. — це один iз перших магазинів, у якому я купувала собі одяг», — пояснила вибір партнера Айріс.
Одяг від Айріс Апфель можна буде придбати в онлайн-магазинах уже у вересні 2016 року. Розрахований він не лише на літніх жінок, а й на юних модниць — для них буде випущено спеціальний мобільний додаток із смайликами з обличчям Айріс.
Сама ж екстравагантна бабуся головним секретом своєї популярності вважає вроджене відчуття стилю, любов до яскравих кольорів та масивної біжутерії і бажання експериментувати в будь-якому віці. «Якщо ви зовні непривабливі, ви розвиваєте в собі шарм і дотепність, може, якийсь талант чи унікальну рису. Якщо ви негарна, у вас більше шансів стати привабливою. А якщо ви вродлива — то часто ви просто вродлива і все», — запевняє Айріс. При цьому вона категорично виступає проти експериментів із зовнішністю за допомогою пластики. «Що б ви не робили і скільки б у вас не було грошей, у 80 років ви не будете виглядати на 30. Навіщо витрачати стільки сил і коштів на ці маніпуляції із зовнішністю? Було б набагато краще, якби жінки додали собі розуму в голови, а не ботоксу на обличчя», — переконана жінка.