Попри те, що багато років використання командної тактики перебувало в «Ф-1» під забороною, дуже багато пілотів були змушені негласно виконувати роль покірного зброєносця. Починаючи з 2011 року, Міжнародна федерація автоспорту офіційно скасувала пункт, який забороняв використовувати колективні зусилля для досягнення необхідних результатів одним із пілотів «формулічної» «стайні».
Відтак протистояння першого й другого номерів команд набули статусу внутрішнього «дербі», щоправда, особливої серйозності раніше вони не мали.
Зазвичай у подібного роду баталіях усе обмежувалося кваліфікаційною битвою, тоді як у гонці аж занадто активних дій пілоти однієї команди по відношенню до партнера не вчиняли.
Інша справа — нинішній чемпіонат, який проходить під звуки жорсткої сутички двох гонщиків «Мерседеса». Третій рік поспіль маючи грандіозну перевагу над конкурентами, Льюїс Хемілтон та Ніко Росберг влаштували з’ясовування стосунків на публіці. У попередні роки їхні «розбірки» траплялися відносно рідко. По суті, раніше Росберг не заважав британцеві примножувати свої чемпіонські титули.
Утім у поточному сезоні ініціативу перехопив уже німець. Обмінявшись перед стартом чемпіонату гоночними інженерами, Росберг виграв чотири дебютні Гран-прі. Натомість болід Хемілтона постійно переслідували технічні проблеми.
Утім змиритися з домінуванням партнера непоступливий Льюїс не зміг. На Гран-прі Іспанії, коли відбувся прямий контакт «Мерсів» і вони обидва зійшли з гонки, стало зрозуміло, що спокійного життя у Росберга не буде.
Зрештою, так і сталося. Слідом за перемогою в Монте-Карло Хемілтон відсвяткував тріумф і в Канаді, де знову відбулася штовханина двох найшвидших гонщиків пелотону. Цього разу все обійшлося без сходів. Щоправда, Росберг знову залишився без призів. А Хемілтон вдруге святкує перемогу, яка дозволила йому скоротити відставання від лідера до дев’яти очок.