Менше місяця залишилося до старту чергового чемпіонату світу в класі «Формула-1». «І що, «Мерседес» знову буде лідирувати, а «Феррарі» його наздоганяти?» — приблизно так звучить колективний голос фанатів «королівських» перегонів, яким дещо набридла відсутність інтриги в перегонах.
«Боліди «Скудерія» стали значно швидшими», — заспокоює спільноту тріумфатор останніх двох чемпіонатів Льюїс Хемілтон. — Для нас це буде лише додатковим стимулом, щоб працювати краще». Стартовий день перших у новому сезоні тестових заїздів, які в понеділок розпочалися в Барселоні, і справді залишився за «Феррарі». Найкращий час на колі показав лідер «Червоної стайні» Себастьян Феттель, перевершивши «топовий» результат першого пілота «Мерседеса» на 0,470 секунди.
Непогану швидкість демонстрував Себ і на вчорашніх заїздах, очоливши зранку «кваліфікаційний» протокол. Утім говорити про якусь лідерську рокіровку аж ніяк не можна.
Кинувши оком на підсумковий протокол першого тестового дня, одразу можна було помітити, що найкращий гонщик двох останніх сезонів жодним чином не збирався змагатися з часом. Проїхавши вдвічі більше кіл, ніж кожен окремо взятий представник пелетону, Хемілтон показав, що на старті сезону його команда переймається якимись іншими питаннями.
«Якщо Феттель та Росберг наблизяться, це надихатиме не тільки глядачів, а й мене», — так, доволі скептично, оцінив тестові результати лідера «Феррарі» чинний чемпіон світу. Льюїс знає, що головний атрибут його перемог — це унікальний «мерсівський» двигун, аналога якого у інших стаєнь наразі немає. Звісно, від нового боліда «Феррарі» можна очікувати прогресу, але сподіватися на якийсь прорив без заміни силової установки — дарма. Під час же нещодавнього представлення свого нового боліду керівники «Феррарі» особливо революційних змін не анонсували. Головні «фішки» їхнього оновленого «скакуна» з індексом SF16-H — це поява білих ліній у бойовому забарвленні та ще кілька новаторських рішень в технічному оформленні носової частини боліда й передньої підвіски. «Ми доклали максимум зусиль, аби наша машина стала більш конкурентоздатною й могла приносити перемоги», — заявив під час презентації технічний директор «червоних» Джеймс Еллісон.
Утім одна з найбільш обізнаних осіб у «Ф-1» — її керівник Берні Екклстоун — перед початком нового чемпіонату доволі категорично заявив: «Я не став би витрачати гроші на те, щоб привести свою сім’ю дивитися перегони. Навіть не подумаю. Який у цьому є сенс, якщо до старту відомо — та й букмекери це розуміють, вони недурні люди — що Льюїс Хемілтон, швидше за все, завоює «поул» і, ймовірно, виграє гонку. Тоді як другий гонщик «Мерседес» підніметься на подіум».
Додамо, що в сезоні 2016 року в календарі «Формули-1» запланований дебют Гран-прі Баку. Також уперше на «королівський» старт вийде й команда «Хаас» (США). Загалом же чемпіонат складатиметься з 21-ї гонки: перша — в Мельбурні (20 березня), остання — в Абу-Дабі (27 листопада).