Жінка приваблива не лише в молодості. Навпаки, з роками її магнетизм лише зростає, особливо якщо до природної краси додається ще й досвід та професіоналізм. І, звичайно ж, слава. Саме на це зробив ставку молодий дизайнер фешенебельного французького бренду Balmain Олів’є Рустен, запросивши стати обличчям його нової весняно-літньої колекції знаменитих Наомі Кемпбел, Сінді Кроуфорд і Клаудію Шиффер.
Попри те, що зірки перебувають у досить поважному як для моделей віці — Наомі та Клаудія цього року відсвяткували 45-річчя, а Сінді взагалі наближається до півстолітнього ювілею — і дизайнер, і знаменитий фотограф Стівен Кляйн, який зробив фотосесію, лишилися задоволені роботою. «Я був вражений тим професіоналізмом, граціозністю і впевненістю, з якою Сінді, Клаудія і Наомі позували Стівену. Ще на початку процесу створення цієї рекламної кампанії ми вже знали, яким блискучим буде результат. Не було ні краплі сумніву в тому, що реклама Balmain вийде неймовірною», — поспішив повідомити журналістам Рустен.
Очевидно, ставка на відомі імена таки спрацювала — новою колекцією, де увага акцентується на грубій сітці та облягаючих силуетах, що підкреслюють звабливість зрілої краси, уже зацікавилися провідні модні журнали. Варто додати, що Дім моди Balmain спеціалізується саме на розкішній моді. Заснував його в другій половині 1940-х П’єр Бальман, який поставив собі завдання повернути на подіум бездоганну розкіш, дещо забуту в роки війни. А з квітня 2011 року на посаду креативного директора Balmain запросили 25-річного дизайнера Олів’є Рустена, який уже не раз встиг привернути до себе увагу нестандартними ідеями. Схоже, і цього разу він поцілив у яблучко.