Краса по-мусульманськи

12.01.2016
Краса по-мусульманськи

Збільшення кількості біженців зі Сходу в Європу (серед яких є і далеко не бідні люди) та й загалом зростання інтересу до мусульманської культури і традицій змусили відомі модні бренди теж звернути увагу на це явище. І першим про це голосно заявив відомий італійський дім моди Дольче&Габбана, який днями презентував першу жіночу колекцію для тих, хто дотримується традицій ісламу, але при цьому хоче виглядати неперевершено і багато. Нова лінія складається із традиційних мусульманських суконь абайя, які закривають усе тіло, крім обличчя, ступней ніг та кистей рук, у поєднанні зі спеціальними хустками-хиджабами. Втім і тут італійські дизайнери лишилися вірними своєму стилю, доповнивши ансамблі масивними перснями та браслетами. А також щедро декорованими сумками та окулярами. Так само про стиль Дольче&Габбана говорять тканини з яскравими «фруктовими» принтами та використання широких смуг чорного мережива.

Обличчям нової колекції стала модель пакистансько-марокканського походження Марія Ідрісі. Всесвітньою славою вона зобов’язана участі в рекламній кампанії шведського мас-маркет бренду H&M («Happy&Marry» — «Щасливі і веселі»), яка закликала покупців повертати старі речі для переробки. Після повторного успіху, схоже, вона стане однією з найпопулярніших моделей, особливо серед мусульманок. «Часто здається, що жінок, які носять хиджаб, бренди ігнорують. Але мода на хиджаб стрімко виросла за останні роки і побачити хиджаб у мейнстрімній моді — велике досягнення», — задоволено зазначила Марія виданню «Фешн».

Речі з нової колекції Дольче&Габбана надійдуть у продаж уже в січні — їх продаватимуть у фірмових бутіках Середнього Сходу, а також у Лондоні та Парижі. До речі, Схід нині є одним із найбільш прибуткових ринків у сегменті «люкс», так що важко сказати, що більше керувало модельєрами: прагнення бути оригінальними чи бажання підзаробити.