У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Клементина Дессо.
Науковці з університету Симона Фрейзера в Канаді своїм дослідженням мимоволі спровокували скандал. А все тому, що виявили: використання зображень моделей «плюс-сайз», тобто «великого розміру», може призвести до сплеску ожиріння. Звісно, побачивши на фото в журналі повненьку красуню замість худющої відфотошопленої манекенниці, «звичайні» жінки почуваються впевненішими. Але і їсти починають більше, розуміючи, що «гарною можна бути з будь-якими розмірами»…
Попри це, прогресивні дизайнери і бренди й надалі ведуть боротьбу з пропагандою анорексії, залучаючи до співпраці «великих» моделей. Днями до них долучилася і знаменита компанія Christian Louboutin, відома передусім виробництвом елітного взуття.
Щоправда, на цей раз ідеться про рекламу не взуття, а косметики. «Обличчям» своєї нової лінії помад «Лубутен» обрав 27-річну Клементину Дессо — одну з найпопулярніших у групі моделей «плюс-сайз».
«Те, що такий великий бренд обрав модель нестандартних розмірів — це величезний крок, — вважає сама Клементина. — Стандарти краси змінюються, і ті риси, які раніше вважалися вадами, тепер стають перевагами. Колись у Франції мені було важко бути дівчиною з формами й ластовинням, але тепер, на щастя, навіть у «глянцевому» світі зрозуміли, що краса — це не обов’язково біла блондинка, яка гримить кістками».
«Крістіан Лубутен» випускає косметику з 2014 року. Тоді компанія почала з лаків для нігтів, яка виявилася дуже успішною. Тепер до косметичної лінії вирішили додати й помади. Судячи з усього, «цвяхом» колекції буде яскраво-червоний колір, адже саме підошви такої барви вирізняють «лубутени» з-поміж іншого взуття.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>