І хліб, і до хліба
Станом на 23 травня, за інформацією прес-служби Мінагрополітики, ярі зернові та зернобобові культури з кукурудзою при прогнозі 7,3 млн. га посіяли на площі 7 млн. га, суттєво перевершивши минулорічні показники. >>
Харківський тракторний намагається довести, що українські машинобудівники здатні конкурувати. (з сайта ecotown.com.ua.)
Таку оптимістичну новину оприлюднив генеральний директор ПАТ «Харківський тракторний завод» (ХТЗ) Владислав Губін. Він розповів і про технічні характеристики новинки: «Цей трактор, спільна розробка з компанією «АвтоЕнтерпрайз», не має аналогів у світі. Трактор обладнаний літієво-іонними батареями потужністю 40 КВт і електродвигуном потужністю 40 кінських сил».
Електротрактор побудований на агрегатній базі трактора ХТЗ 2511 з індексом «Е» — електричний. На місці дизельного двигуна і відповідних деталей ДВЗ встановили китайський електродвигун із шістьма лужними акумуляторами 6СТ-190. На одній зарядці трактор зможе пропрацювати в транспортному режимі до 5 годин, а з навантаженням при виконанні силових операцій — 2 години. Час, необхідний для повної зарядки акумуляторів, становить близько 10 годин. Заміна звичайних акумуляторів на літієво-іонні батареї дозволить удвічі збільшити період роботи трактора без підзарядки і ресурс батарей. Для зменшення вартості планують відмовитися від КПП.
У робочих умовах електротрактор відповідає тяговому класу 0,6 і розвиває максимальну швидкість 25 км/год. Маса трактора становить 2100 кг. Практично всі технічні характеристики моделі постаралися залишити на рівні ХТЗ-2511. При цьому й вартість порівнянна з батьківською моделлю. За словами розробників, попередня ціна электротрактора склала 120 тис. грн., це не дорожче ніж 10 відсотків ціни за попередню модель. Але електротрактор має низку переваг у порівнянні з попередніми версіями. Зокрема, такі трактори зручно використовувати при роботі в закритих приміщеннях, теплицях, складах тощо. Також незамінними електротрактори стануть при вирощуванні екопродуктів. Владислав Губін зазначив, що серійне виробництво екологічної новинки розпочнуть вже до кінця поточного року разом із компанією-партнером «АвтоЕнтерпрайз». Презентація першого електротрактора відбулася в рамках міжнародного форуму AGROPORT-2 015 в Харкові 15-17 жовтня. Очікується що зрештою вартість електротрактора в серійному виробництві складе 15 тисяч доларів США. Наразі підприємство працює над тим, щоб наростити потужність новинки.
Станом на 23 травня, за інформацією прес-служби Мінагрополітики, ярі зернові та зернобобові культури з кукурудзою при прогнозі 7,3 млн. га посіяли на площі 7 млн. га, суттєво перевершивши минулорічні показники. >>
Як свідчить моніторинг ринку останніх років, найбільшою популярністю в українських аграріїв сьогодні користується техніка виробництва США. І рiч не тільки в тому, що засновника всесвітньо відомої компанії «Джон Дір» наші фермери сприймають як свого рідного інженера-емігранта Івана Козу. Американська техніка справді добре зарекомендувала себе в полях України. >>
Міністерство аграрної політики і продовольства України сформулювало ключові напрями, за якими найближчим часом відбуватиметься реформування галузі. Комплексний стратегічний план, в основу якого їх і покладено, отримав назву «3+5». >>
Апеляційний суд Одеси минулого тижня виніс остаточне рішення про конфіскацію на користь нашої держави турецької рибопромислової шхуни ZOR та близько п’ятнадцяти кілометрів сіток — знаряддя лову. Шхуна назавжди залишається в Україні. >>
Росспоживнагляд дозволив українському державному підприємству «Артемсіль» відновити постачання солі до Росії. Очікується, що підприємство постачатиме до Росії 170 тисяч тонн солі щороку. Росспоживнагляд повідомив Федеральну митну службу про допуск продукції з 10 травня. >>