«Magura»: Нацбанк випустив п’ятигривеник присвячений безпілотному катеру
Пам’ятну монету, присвячену безпілотному надводному апарату Magura, введено в обіг Національним банком України. >>
Українсько-російська повітряна війна, як і передбачали експерти, таки стане тотальною. Тобто, пряме авіаційне сполучення між вітчизняними та російськими летовищами повністю припиниться з 25 жовтня, коли почнуть діяти санкції. Наша держава, як відомо, заборонила польоти до України цілій низці російських авіакомпаній, які порушили міжнародне законодавство і, попри заборону, здійснювали рейси до закритого аеропорту «Сімферополь».
Порушників, тобто компаній, лайнери яких приземлялися в окупованому Криму, виявилося 26. Втім, серед них не було компанії «ЮТейр», яка міжнародне законодавство не порушувала і у кримських летовищах не приземлялася. Передбачалося, що таким чином компанія з дуже добре розгалуженою мережею внутрішньоросійських рейсів зможе стати чи не монополістом на цьому ринку. Разом, звичайно, з українськими колегами.
І «ЮТейр» почав готуватися до розширення своєї польотної карти. Так, компанія додала один рейс у зимовий розклад і пообіцяла ще збільшити частоту польотів до Києва. І при цьому, користуючись правом монополіста, почала підвищувати ціни — одразу в півтора раза. Втім заробити на своєму становищі «ЮТейр» не зумів — завадила своя ж, тобто російська, авіаційна влада.
Росіяни, як відомо, у відповідь на нашу заборону продемонстрували показний демарш: заборонили літати до Росії всім без винятку українським авіакомпаніям. У тому числі, хоч як це смішно, і компанії «Візейр Україна», яка ще на початку весни оголосила про самоліквідацію. Наші звернулися по роз’яснення: мовляв, на якій підставі? Неофіційно стверджувалося, що у двосторонніх перемовинах лунала думка дозволити маршрут Київ—Москва—Київ двом компаніям: одній російській, тобто «ЮТейр», і одній нашій. В ідеалі це мала бути «МАУ», у гіршому випадку — одна з малих компаній на кшталт «Янейр» або «Атласджет Україна».
Та вже невдовзі виявилося, що росіяни на поступки не йдуть — і повністю закрили своє небо для українських компаній. І Мінінфраструктури був змушений повністю припинити пряме авіаційне сполучення між Україною та Росією. Відтак до РФ із нашої держави можна добратися повітряним шляхом тільки через треті країни — з пересадкою.
Пам’ятну монету, присвячену безпілотному надводному апарату Magura, введено в обіг Національним банком України. >>
Проєкт резолюції про «Зміцнення міжнародного співробітництва та координації зусиль у вивченні, помʼякшенні та мінімізації наслідків Чорнобильської катастрофи», ухвалено Генеральною асамблеєю ООН. >>
У Тайвані українські школярі вибороли 19 нагород на міжнародній виставці винаходів: вони, зокрема, досліджували технологію керування БПЛА під час дії РЕБ, метод виявлення екзопланет та альтернативний спосіб селекції рослин. >>
Законодавці США в неділю, 7 грудня, представили остаточний текст законопроєкту про оборонну політику, який передбачає рекордні витрати на національну безпеку, а також допомогу Україні. >>
Транспортно-експедиційна галузь сьогодні відіграє визначальну роль у стійкості та відновленні української економіки. >>
Законопроєкт "Про державний бюджет на 2026 рік" в цілому 3 грудня ухвалила Верховна Рада України. >>