Навіть «600-й» не довірили...

23.09.2004
Навіть «600-й» не довірили...

      Без самореклами у світі шоу-бізнесу можуть обходитися тільки мега-зірки на кшталт, наприклад, Тіни Тернер, Мадонни чи Ніколь Кідман. Не те щоб цим щасливчикам зовсім не доводилося час від часу викидати якісь коники — навіть навпаки, приводів «засвітитися» у пресі в них щодня з'являється чимало. Але проблема знаменитостей першого ешелону полягає якраз у тому, щоб здихатися численних папараці, які ходять за ними «хвостиком», очікуючи якої-небудь сенсації. Проте поп-зірочка Крістіна Агілера до таких шоу-бізнесових монстрів явно не належить, тому, сердешна, постійно ламає голову над тим, щоб його вигадати, аби потрапити в об'єктив «жовтої» телекамери. Раніше благодатною темою для цього були «наїзди» на Брітні Спірз, однак ця «фішка» вже давно застаріла й особливого ажіотажу в пресі не викликає. Христя вже спробувала все: і манекенницею на подіумі працювала, і сережки з пупа й інших частин тіла привселюдно витягувала, і навіть власні парфуми випускала, аби привернути до себе увагу. Та порівняно з подіями на зразок весілля Брітні «рекламні ходи» Агілери були надто слабенькими, тому забувалися вже наступного дня. Тож, зрештою, розстроєна Крістіна махнула на все рукою й вирішила прорекламувати себе в рекламі.

      Днями конкурентка голопупої Бріт підписала вельми престижний контракт із торговою маркою «Мерседес Бенц» і відтепер вважається офіційним «обличчям» знаменитого авто. При цьому не зовсім ясно, хто кого рекламує, адже у «мерса» марка говорить сама за себе, і, щиро кажучи, є підозри, що про славетні німецькі автомобілі чуло набагато більше людей, ніж про популярну переважно в рідній Америці Агілеру. Тим більше що рекламна кампанія «Мерседеса» «Йди за своєю зіркою» (Follow Your Own Star), в якій бере участь співачка, проходитиме переважно в Європі, де Крістіна відома переважно серед підлітків. До речі, роль «обличчя» довірили не тільки американській Христі: окрім неї, у відеороликах і на рекламних плакатах у «мерсах» їздитимуть, зокрема, італійський дизайнер Джорджіо Армані та німецький тенісист Борис Беккер. Щодо Агілери, то, як повідомляє сайт music.com.ua, вона представлятиме «Мерседес» класу А — найменший у модельному ряді марки.