Сьогодні між портами Чорного та Азовського морів нарешті буде відновлено пряме залізничне поромне сполучення «Крим — Кавказ», закрите в 1986 році. Ця переправа через Чорне море довжиною чотири кілометри діяла з 1955 року. Однак у 80-х роках її було закрито через різке скорочення залізничних вантажоперевезень.
Переправа сполучить міста Керч та Єйськ. І «оживе» вона завдяки двом поромам — «Анненков» та «Петровськ» місткістю 20—24 вагони, а в подальшому приєднається пором «Скіф» місткістю 50 вагонів. Щодоби пороми можуть робити загалом 14 рейсів, однак частота сполучення між обома портами поки що залежатиме від того, чи будуть клієнти. Коли ж зв'язок буде ритмічним, розклад, а також тарифи буде остаточно відкориговано, розповіли «УМ» у Мінтрансі.
У подальшому планують реконструювати порти «Крим» та «Кавказ», зокрема, спорудити сучасний термінал на базі порту Керч. Вдихнути у проект життя вдалося завдяки інвестиціям. Як повідомляє прес-служба Мінтрансу, на реконструкцію двох портів буде спрямовано 10 мільйонів доларів інвестицій, а на будівництво двох залізничних поромів піде ще 12 мільйонів. Інвесторами виступають російське ТОВ «Аншип» та українське підприємство «Техінвестсервіс».
Орінтовно вантажообіг поромної переправи «Крим» із виходом на повну потужність становитиме близько 3,4 мільйона тонн на рік, або більше 50 тисяч вагонів на рік. Робота переправи «Крим — Кавказ» сприятиме зростанню обсягів транзитних вантажів (нафта, підакцизні товари, вугілля, кокс тощо); зменшить терміни та вартість доставки вантажів; створить сприятливі економічні умови в Керченському та Феодосійському морських портах завдяки збільшенню доходів від обробки вагонів, а також поліпшить умови функціонування транспортних коридорів «Європа—Азія» і TRACECA.