Після того, як припинила роботу авіакомпанія «Wizz Air Україна», у наших мандрівників помітно звузилося поле для маневру — вже не так просто знайти дешеві варіанти мандрівок у Європу. Доводиться або платити більше, або пересідати на автобуси, або шукати точки вильоту в сусідніх країнах — Польщі, Словаччині, Молдові тощо. Але, як виявилося, припинення діяльності «Wizz Air Україна» не є остаточним. Про це днями повідомив журналістам у Будапешті керівник «материнської» авіакомпанії Wizz Air Йожеф Вараді. Щоправда, додавши: відновлення роботи українського бюджетника в майбутньому залежатиме від декількох факторів.
«Ми шкодуємо про це рішення дуже сильно. Я особисто вклав багато сил і енергії в Україну, і мені не подобаються висновки про те, що «Wizz Air Україна» більше не працюватиме», — цитує Вараді сайт «Смак подорожника». За його словами, майбутнє українського лоукостера залежить від того, чи зможе Wizz Air підтримувати ліцензію української «дочки» в діючому стані, про що ведуться переговори з урядом, а також чи матиме це комерційний сенс, коли фінансова ситуація поліпшиться.
За словами Вараді, «Wizz Air Україна» було закрито з 20 квітня через регуляторну політику на валютному ринку України — в авіакомпанії виникли проблеми з конвертацією доходів із гривні у валюту, якою оплачуються витрати перевізника.
Коли кон’юнктура ринку зміниться на краще, Wizz Air може прийняти рішення і про відновлення польотів до Львова. Не виключено, це рішення може прийти протягом двох місяців, каже Йожеф Вараді, зазначаючи, що до 20 квітня його авіакомпанія була задоволена показниками місцевого ринку.