Уперше в кар’єрі вигравши кваліфікацію на Гран-прі Монако, лідер «Мерседеса» Льюїс Хемілтон мав усі підстави перемогти й у самих перегонах. Однак стати тріумфатором етапу в Монте-Карло чинному чемпіонові світу не судилося. Маючи беззаперечну перевагу над конкурентами, яка ближче до завершення перегонів дозволила йому суттєво відірватися від головного переслідувача — партнера по команді Ніко Росберга, Льюїс фінішував лише третім.
Підвела Хемілтона його ж команда — помилилася в тактичних розрахунках і покликала пілота на зовсім не обов’язковий піт-стоп. У момент, коли після аварії за участю Макса Ферстаппена та Романа Гросжана на трасі з’явилася машина безпеки, босам «Мерседеса» здавалося, що це чудова нагода для зміни гуми на боліді лідера. Як пояснив керівник «Мерседеса» Тото Вольфф, за розрахунками командних стратегів, гандикапу, що його за 64 кола здобув Льюїс, мало б вистачити для спокійного «перевзування» та повернення в гонку на лідерській позиції.
Саме про потребу заміни зношеної гуми просив у радіоефірі й сам Хем, однак стовідсоткової необхідності «взувати» новий комплект за 14 кіл до фінішу не було. Вочевидь, закликаючи Льюїса до боксів, керівники «Мерседеса» хотіли убезпечити лідера від несподіванок на останніх колах дистанції.
Але в штабі найкращої команди «Ф-1» останніх двох років прорахувалися. «Ми серйозно помилилися, вважаючи, що Льюїс має комфортний відрив над переслідувачами. Я прошу в нього вибачення. Ми все зіпсували, відібравши в нього заслужену перемогу», — сказав Тото Вольфф.
«Я навіть не буду намагатися пояснити, що я зараз відчуваю. Ви розраховуєте на свою команду, а тут такий поворот... Коли мене покликали до боксів, я був упевнений, що й Росберг з Феттелем також поїхали на піт-лейн», — зазначив Хемілтон.
Але обидва переслідувачі завертати до боксів не стали. На будь-якій іншій трасі «Ф-1» Хемілтон на свіжій гумі швидко розібрався б з опонентами, що їдуть на зношених покришках. Однак Гран-прі Монако — це особливий випадок, адже на вузьких вуличках Монте-Карло і потужність твого боліда, й свіжість шин має другорядне значення. Кваліфікаційна позиція та гоночна стратегія — ось головні ключі до успіху в цих перегонах.
«У мене буде шанс випередити Хемілтона на піт-стопі», — це слова Ніко Росберга, які він сказав за підсумками кваліфікації, коли посів друге місце. Що ж, передчуття не підвели німецького гонщика. На Гран-прі Монако він тріумфував втретє поспіль.
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 6-й етап. Гран-прі Монако. Монте-Карло (260,520 км; 78 кіл). Залікова десятка: 1. Росберг («Мерседес») — 1:49.18,420. 2. Феттель («Феррарі») — відставання 4,486 сек. 3. Хемілтон («Мерседес») — +6,053. 4. Квят — +11,965. 5. Рікк’ярдо (обидва — «Ред булл») — +13,608. 6. Райкконен («Феррарі») — +14,345. 7. Перес («Форс Індія») — +15,013. 8. Баттон («Макларен») — +16,063. 9. Наср («Заубер») — +23,626. 10. Сайнс («Торо россо») — +25,056.
Загальний залік: Хемілтон — 126, Росберг — 116, Феттель — 98, Райкконен — 60, Боттас — 42, Масса (обидва — «Уїльямс») — 39, Рікк’ярдо — 35, Квят — 17, Наср, Гросжан («Лотус») — 16, Перес — 11, Сайнс — 9, Ферстаппен («Торо россо»), Хюлькенберг («Форс Індія») — 6, Ерікссон («Заубер») — 5, Баттон («Макларен») — 4.
Кубок конструкторів: «Мерседес» — 242, «Феррарі» — 158, «Уїльямс» — 81, «Ред булл» — 52, «Заубер» — 21, «Форс Індія» — 17, «Лотус» — 16, «Торо россо» — 15, «Макларен» — 4, «Манор» — 0.