Минулої неділі волонтери у майже 300 містах України роздавали перехожим вітальні листівки. Таким чином у рамках щорічної (вже восьмої) акції, приуроченої до Дня матері, компанія AVON прагнула не тільки нагадати українцям, як важливо висловлювати любов і вдячність своїм найріднішим людям, а також звернути увагу суспільства на питання жіночого здоров’я. Адже в суспільстві, на жаль, мало говорять про ті проблеми, які дошкуляють українкам дедалі частіше. Серед них — захворювання на рак молочної залози, яке є найпоширенішою жіночою онкологічною недугою. Однак завдяки ранній діагностиці 95% жінок мають шанс на одужання. На цьому намагалися наголосити учасники акції. Водночас нагадували прикрий факт: за спостереженнями фахівців, в Україні 30% пухлин діагностують на пізній стадії, а 40% жінок після 40 років ніколи не проходили належного обстеження.
Задля профілактики захворювання кожна жінка повинна раз на місяць (на 7-10 день циклу) провести самодіагностику, яка допоможе виявити ущільнення в грудях, зміни форми і шкіри молочних залоз. Раз на рік бажано відвідати мамолога, а під час огляду в гінеколога обов’язково попросити фахівця перевірити молочні залози. Мамографію (рентген молочних залоз) лікарі радять проходити раз на два роки жінкам, яким більше 40 років.
Акція до Дня матері — не єдиний профілактично-освітній захід. 14 років компанія, яка має свої представництва в усьому світі, допомагає боротися з раком грудей. З 2001 року за рахунок продажу благодійної продукції «Рожева стрічка» вдалося зібрати понад 2 мільйони доларів, завдяки яким 10 регіональних державних онкоцентрів отримали 18 одиниць сучасного мамографічного обладнання. Крім того, в рамках програми компанія відкрила безкоштовну медичну гарячу лінію з питань здоров’я молочних залоз (тел.: 0 800 50 50 90), де щорічно консультації лікарів отримують 17 тисяч українських жінок.