Цьогорічний конкурс «Індустрія пива та безалкогольних напоїв — 2004», що відбулося днями на території Національного центру виставок і ярмарків «Експоцентр» у Києві, залишив чимало приємних вражень. І не лише тому, що кожен, хто прийшов сюди, міг «пропустити» кухоль-другий улюбленого напою, поласувати шашликом чи взяти участь у різноманітних конкурсах, влаштованих учасниками. Бо все це так, святкове наповнення дійства, родзинка ж полягає у самому конкурсі. Адже якщо хто й мав право святкувати по повній, то це колектив ЗАТ «Оболонь», колона якого під час параду пивоварів була замикаючою, а за результатами конкурсу залишила далеко позаду своїх головних конкурентів.
Що й казати, нагороди «оболонівців» ледве вмістилися на підносі, тож гендиректору ЗАТ Олександру Пучку довелося допомагати виносити їх зі сцени. А результат дійсно вражає — два Гран-прі за високу якість пива «Магнат» та мінеральної води «Оболонська», одинадцять золотих медалей (як за різні сорти пива, так і за безалкогольні та слабоалкогольні напої), срібна та дві бронзові нагороди.
Сам Олександр Пучок зізнався «УМ», що компетентне журі конкурсу, яке складалося не лише з українських, а й з російських, чеських та німецьких експертів, після триденних дегустацій зразків пивобезалкогольного розмаїття вітчизняних напоїв, відзначило близько третини поданої «Оболонню» продукції. А на кожнi два сорти пива давали не менше однiєї медалi.
Вже після оголошення офіційних результатів конкурсу своєрідну перевірку вітчизняним виробникам влаштували звичайні споживачі, яких чимало прийшло на свято цього дня. «Голосували» власними грошима за улюблені напої, розмаїття яких вражало. І організатори святкового дійства не підвели: виступи молодіжних вокальних і танцювальних колективів, різноманітні конкурси розігрівали публіку не гірше пива — люди святкували разом з улюбленою торговою маркою.
Щодо «Оболоні» то, на думку Олександра Пучка, формула її успіху є досить простою і складною водночас. Адже тут постійно працюють над якістю продукції, а головним гаслом колективу є «жодного року без нового кроку». Лише в цьому році на найбільшому підприємстві Європи було запущено велику лінію розливу, потужністю у 110 тисяч пляшок на годину, новий варильний цех, який не має аналогів у Європі. Крім цього, прихильники «Оболоні» постійно відчувають зміну в асортименті напоїв, у них значно більше можливостей вибору, адже тут регулярно пропонують споживачам нові, більш вишукані сорти. Як приклад, серед нагороджених напоїв — і «новонароджене» пиво «Hike», що вже встигло стати популярним серед молоді.
На підприємстві вважають, що їхнє пиво люблять, бо колектив у процесі виробництва вкладає в нього душу. Та, як би там не було, результат очевидний: удосконалення якості, помножене на самовіддачу та розмаїття асортименту, привело до появи українського пива європейського рівня. Близько третини усієї виробленої продукції ЗАТ «Оболонь» реалізує за кордоном у 19 країнах світу. Світ визнав це пиво за справжню європейську якість, бо народжується воно з найкращої української сировини, а варять його на найсучаснішому обладнанні.