Барбі шпигунка

25.03.2015

Нова модель ляльки Барбі викликає все більше суперечок у США. Вже тисячі людей підписали петицію з вимогою не допустити продажу нової моделі популярної іграшки через торговельну мережу. Чим же завинила білява краля, на яку розробники покладали великі надії як на сучасну й «прогресивну» ляльку?

Свою першу інтерактивну ляльку фірма-виробник Mattel представила місяць тому на Ярмарку іграшок у Нью-Йорку. За задумом розробників, нова модель під назвою «Привіт, Барбі» (Hello Barbie) з пасивної іграшки мала перетворитися на активну приятельку. Вона здатна не лише вислуховувати дитячі оповідки, а й включатися в розмову. А все це завдяки вмонтованому в неї пристрою бездротового інернету wi-fi. З його допомогою дані надсилаються на спеціальні сервери, де обробляються й «повертаються», в результаті чого лялька дає осмислені відповіді. У новій моделі Барбі також використано технологію молодої фірми з Сан-Франциско, яка спеціалізується на розпізнаванні людської мови комп’ютером.

Саме цей процес викликає побоювання, що отримана таким чином від дітей інформація надалі буде використовуватися для маркетингових цілей. У петиції також наголошується, що може бути порушене право дитини на приватність, адже вона розповідатиме улюбленій ляльці свої найбільші таємниці.