Головне, не забути про основний пункт програми — покази дизайнерських колекцій сезону осінь-зима 2015/2016. Відкриває Тиждень традиційно Лілія Пустовіт — 18 березня о 17.00, а закриває — Ірина Каравай, 25 березня, місце проведення UFW — «Мистецький арсенал», але деякі дизайнери самостійно обрали майданчики для показів інші локації міста. На 36-му українському тижні моди покажуть свої колекції також Володимир Подолян, Вікторія Гресь, Олена Буреніна, Артем Климчук, Тетяна Земськова і Альона Ворожбит, Іван Фролов, Жан Грітцфельд, Крістіна Бобкова, Ольга Альонова, Лариса Лобанова — всього 62 дизайнери.
Подію на урочисте відкриття вибрали особливу і, звичайно, пов’язану з модою: 17 березня в кінотеатрі «Баттерфляй Ультрамарин» буде допрем’єрний показ мюзиклу українського дизайнера Олексія Залевського «Джок» («Z-Joke»). Залевський — театральний художник за освітою, найкраще йому вдаються дефіле-перформанси з дивними візіями, образами, далекими від українського арт-мейнстріму, він як режисер поставив кілька телевізійних шоу, має премію «Київська пектораль» (1999) за костюми до вистави «Місто майстрів», знімав короткометражки, його повнометражний дебют «Z-Joke» — історія про відомого біохіміка-мізантропа, який хоче позбавити людей здатності до продовження роду. Боротьба добра і зла відбувається з піснями і танцями — під акомпанемент пісень «Агати Крісті» в новому аранжуванні. Фільм отримав 5 номінацій на London International Filmmaker Festival of World Cinema 2013 року і здобув двi нагороди — за найкращу режисуру і найкращу музику до фільму, світова прем’єра картини відбулася у червні 2014 року на Шанхайському Міжнародному Кінофестивалі (SIFF). Фільм знімали англійською мовою, і Олексій Залевський, трохи ображений на українську публіку за нерозуміння його проектів, клявся, що в український прокат картина не вийде, вона знімалася для західного глядача, але з 26 березня «Z-Joke» можна подивитися в українських кінотеатрах.
Вітчизняні зірки часто виступають замовниками дизайнерського одягу, в рамках UFW відбудеться презентація проекту «Jamala: образи і звуки» — співачка Джамала представить результати спільної роботи з українськими дизайнерами — костюми для кліпів і виступів, а «Джамалин простір» оформить Олена Буреніна, яка співпрацювала з Джамалою в кліпі Smile. Співачка і демонструватиме дизайнерське вбрання, і заспіває кілька пісень.
Молода дизайнерка Яна Червінська представить проект «Витоки», підготовлений в співробітництві з Музеєм Івана Гончара: Яна не тільки інтегрувала старовинний народний одяг у свою колекцію, а й використала старі техніки шиття. Ще один спецпроект — HOMME Space, територія одягу та аксесуарів для чоловіків. Ініціювала цей проект Катерина Возіанова — власниця ательє Indposhiv, до неї приєдналися марки sasha.kanevski, Elena Golets, anna bublik, які активно працюють у сегменті чоловічої моди.
FASHION VITRINE — це проект, у якому вперше об’єдналися fashion-дизайнери та власники салонів предметно-інтер’єрного дизайну: Федір Возіанов для салону Davis Casa створив концептуальний проект «Крок назад», у якому символ перетворюється на річ, три канонічні символи Малевича — коло, квадрат, хрест — спочатку переходять iз полотна на викрійку, а потім перетворюються на три чорні сукні; Олена Буреніна розробила 3D-інсталяцію для виробника побутової техніки класу преміум Miele Gallery; Катя Березницька «оформлювала» вітрину Lladrо; Вікторія Гресь для оформлення дизайн-галереї Stil Haus — справжньої «бібліотеки», що зібрала приголомшливу колекцію каталогів з усього світу — вибрала просте розуміння часу як зміни чотирьох сезонів року — зими, весни, літа й осені; інтер’єрний салон Povilion Flamant і дизайнер Bilenchuk створили вітрину «Час — те, чого немає».
Розклад усіх активностей є на сайті http://fashionwеek.ua, а мені подобається гасло 36-го українського Тижня — Next Step. Це наступний крок у мирне майбутнє, в економічно сильну і заможну Україну.