Днями до України повернувся Олександр Казанцев — один із членів екіпажу вантажного Іл-76, що 4 березня розбився неподалік Бакинського аеродрому. На борту літака було сім осіб, і лише четверо вижили. Наслідки катастрофи були б набагато трагічнішими, якби екіпажу тоді не вдалося відвести літак у сторону від приміського селища Бузовни. Іл-76, який був власністю Військово-повітряних сил України, на п'ять років узяла в оренду мелітопольська авіакомпанія «Азов-Авіа». Переліт з Анкари в Кабул (у Баку лайнер приземлили для дозаправки) виявився останнім.
Суд підтвердив припущення гендиректора «Азербайджанських авіаліній» пана Аскерова щодо вини екіпажу в катастрофі (див. «Україну молоду» від 5.03.04 р.). Тим, хто вижив, загрожував 10-річний термін ув'язнення. На прохання українських дипломатів та Уповноваженої з прав людини Верховної Ради Ніни Карпачової в ситуацію втрутився Президент Азербайджану пан Алієв. У результаті три роки ув'язнення умовно — таким є покарання льотчика Олександра Казанцева. Півроку він був прикутий до ліжка і тільки тепер зміг повернутися в Україну.
— Я судитимуся з авіакомпанією, — заявив пан Олександр ЗМІ. — «Азов-Авіа» має компенсувати моральні та матеріальні збитки, передусім сім'ям загиблих.
За словами Казанцева, кожен льотчик застрахований на 10 тисяч доларів, які отримує родина у випадку його загибелі. Одначе сім'ям загиблих членів екіпажу Іл-76 станом на позавчорашній день страховку так і не виплатили, хоча в цих родинах п'ятеро дітей. Сам Казанцев досі не отримав належну йому зарплату за час після аварії, і керівництво авіакомпанії відмовлялося видати гроші його дружині, повідомляють «Українські новини».
Льотчик стверджує, що керівники мелітопольської компанії-перевізника встановлювали такий графік перельотів, що екіпажу ніколи було відпочивати. Зокрема, перед трагічним рейсом з Анкари більше доби не спали пілот і бортінженер. Це і призвело до фатальної помилки екіпажу після зльоту в Баку. Окрім того, Казанцев вважає непрофесійними дії другого пілота (а він здійснював лише другий рейс у складі цього екіпажу), який не зміг проконтролювати бортінженера і запобігти вимиканню ним двигунів літака під час злету.