Приємно, що проблемна публікація в «Українi молодій» про сьогоднішній стан української сувенірної галузі не залишилася непоміченою. Після нашої статті влада, принаймні на київському рівні, звернула увагу на цю важливу статтю доходу туристичного бізнесу. Так, КМДА збирається простимулювати роботу сувенірних підприємств до «Євробачення-2005» шляхом надання кредитів. Уже у жовтні Київська міська адміністрація обіцяє розробити пільгову програму для підтримки фірм, а також окремих виробників-сувенірників. «Усі механізми, у тому числі й кредитування, ми запропонуємо», — пообіцяв начальник Головного управління з підприємництва Віктор Білич. Передбачається, що розмір одного кредиту становитиме до 5 мільйонів гривень.
Рішення столичної влади виявилося дуже мудрим, адже на ювілейний, 50-й за рахунком, конкурс у Київ з'їдуться багато туристів. Уже відомо, що буде щонайменше 40 офіційних делегацій лише з країн Європи, близько двох тисяч журналістів, а трансляцію українського шоу побачать близько 100 мільйонів європейців. Так що ми ще потрусимо нашою булавою!