За традицією останніх років новий сезон у «королівських» перегонах починається з тестових заїздів у іспанському Хересі. Перемінна, в міру прохолодна дощово-сонячна погода, що нині панує в регіоні, — найкраща для «розігріву» атмосфера.
Минулий рік, що, нагадаємо, пройшов під знаком революційно-нових двигунів, завершився беззаперечною перемогою «Мерседеса», котрий перервав чотирирічну гегемонію «Ред булла». Тепер же всі ходи конкурентів німецької «стайні» пов’язані з бажанням ліквідувати технологічну прірву, яка торік існувала між командою-лідером та рештою учасників. Сам же «Мерседес», як свідчить його перший пілот та чинний чемпіон світу Льюїс Хемілтон, у цьому сезоні зробить ставку на надійність боліда. «Відчуття від машини такі ж, як і раніше. Навіть крісла в ній стоять минулорічні. У перші дні тестів ми проїхали дуже велику дистанцію і далі будемо її збільшувати, адже ми хочемо досягти більшої надійності», — сказав Хемілтон, який навіть не намагався демонструвати максимальну швидкість на трасі, «просто намотуючи кола».
У час, коли чинні володарі Кубка конструкторів випробовували свої агрегати на міцність, найшвидшими у перші дні тестів були боліди з моторами «Феррарі». Упродовж двох днів кращий час належав новачку «Феррарі» Себастьяну Феттелю, який, нагадаємо, торік залишив «Ред булл» після семи років продуктивної співпраці. Третій тестовий день залишився за «Заубером», у «кокпіті» якого сидів також дебютант — Феліпе Наср. «Ми лише на початку шляху. Приємно очолювати протокол, але це лише перші дні тестів, коли не так важливий час, як кількість пройдених кіл. «Мерседес» залишається орієнтиром. Сподіваюся, що в цьому сезоні вони будуть не такими швидкими, але здивуюся, якщо вони не покажуть тієї сили, як було торік», — поділився своїми відчуттями Феттель. До слова, місце чотириразового чемпіона світу в «Ред буллі» зайняв росіянин Даніїл Квят, знайомство якого з новим болідом розпочалося з невдачі. Вже на перших колах він вилетів із траси, пошкодив автомобіль і був змушений швидко завершити тестовий процес.
Не менше роботи очікує й на дворазового чемпіона світу Фернандо Алонсо, який, не дочекавшись великих перемог у «Феррарі», підписав контракт із «Маклареном». На новому місці роботи іспанця чекає не тільки незнайомий колектив, а й абсолютно невідомий силовий агрегат, який опинився всередині «Макларена». Після багаторічної дружби з «Мерседесом» британська «стайня» перейшла до співпраці з мотористами «Хонди», які добре відомі у світі «королівських» перегонiв, однак через фінансову кризу в 2008 році були змушені зробити паузу у своїх стосунках iз «Ф-1». «Перший день пройшов приблизно так, як і очікувалося. Ми знали, що машина буде повільною. Сьогоднішні технології «Формули-1» дуже складні, треба час, щоб iз ними розібратися. Команда вибрала агресивний підхід до розробки боліда, тепер знадобиться час, щоб реалізувати його потенціал», — пояснив свою повільність Алонсо, який у стартовий день показав найгірший час.
Зазначимо, що на новий сезон, у якому заплановано проведення 20 гонок (у тому числі й дебютне Гран-прі Мексики), заявилися дев’ять «стаєнь», тоді як торік їх було 11. Учасники попереднього чемпіонату — «Катерхем» та «Марусся» — наразі не знайшли фінансових можливостей для повернення в «королівські» гонки.