Напевно, намагаючись до кінця слідувати розробленому для «Дакара»-2015 імідж-плану, який мав стати для гонщиків титанічним, «понаднормовим випробуванням», організатори вирішили не перетворювати фініш рейду на величезне шоу, як це було торік. На відміну від минулорічного урочистого завершення ралі-рейду, яке відбулося в чилійському місті Вальпараїсо за присутності багатотисячної глядацької аудиторії на чолі з президентом країни, нинішні перегони, що фінішували на околицях Буенос-Айреса, виглядали скромно і аскетично. Хоча, можливо, за багато років «Дакар» просто набрид аргентинським уболівальникам. Та й святкувати успіх не своїх гонщиків — сумнівне задоволення. Власне за підсумками «Дакара»-2015 жодному аргентинцеві не вдалося піднятися на п’єдестал пошани. Після того як непереможні брати Патронеллі — Маркос та Алехандро, що на двох здобули чотири дакарівські «вікторії» в класі квадроциклів, у 2013 році припинили виступи на марафоні, Аргентина втратила своїх «домінаторів» на цьому легендарному рейді.
Торік найшвидшим серед квадроциклістів був чилієць Ігнасіо Касале, нині найсильнішим «вершником» на чотирьох колесах став поляк Рафал Сонік. Щоправда, попри чергову зміну прізвища переможця, технічна марка квадроцикла-тріумфатора залишилася незмінною. Відтоді, як у 2009 році почали проводитися змагання на чотириколісних «конях», щоразу першість здобувають гонщики на «Ямасі».
Домінування одного виробника спостерігається й у класі мотоциклів, де ось уже 14-й рік поспіль немає рівних продукції «КТМ». Що цікаво, впродовж останніх 11-ти «дакарів» перемагають тут лише двоє мотоциклістів. Власне боротьба між іспанцем Марком Комою та французом Сірілом Депре була справжньою прикрасою попередніх мотоциклетних баталій на «дакарах». Утім, пересівши цього року із мотосідла «КТМ» в автомобільне крісло «Пежо», Сіріл дозволив Комі без проблем виграти п’ятий чемпіонський титул й наздогнати себе за кількістю тріумфів на найпрестижнішому ралі-рейді.
Минулої суботи титул мультипереможця «Дакару» дістався й катарцеві Нассеру Аль-Аттія, який удруге піднявся на найвищу сходинку п’єдесталу. Його перший тріумф був датований 2011 роком, коли на південноамериканському бездоріжжі завершилося домінування «Фольксвагенів». Тоді, до слова, у кріслі штурмана йому асистував німець Тімо Готтшальк. Новий же тріумф азійського пілота стався вже в компанії француза Матьє Баумеля й за кермом «Міні», який є продуктом іншого німецького автогіганта «БМВ», що в останні роки захопив лідерство в Кубку конструкторів серед позашляховиків.
Водночас перегони у класі вантажівок завершилися повним тріумфом російського КамАЗа, гоночні екіпажі якого окупували увесь п’єдестал. На найвищу його сходинку — уперше в кар’єрі — піднялося тріо Айрата Мардєєва. Водночас для КамАЗа загалом це вже 13-та перемога на «Дакарі».