Запливи для зростання: на зимовому ЧС українські плавці оновили національні рекорди, але залишилися без нагород
На Олімпіаді в Парижі вітчизняні плавці виступили зовсім не так, як очікували від них їхні наставники та вболівальники. >>
Чемпіонський болід Хемілтона. (www.f1-ukraine.com.ua.)
«Пересаджуючи» учасників «Формули-1» на боліди з більш екологічними, але менш потужними, 1,6-літровими турбованими двигунами, напевно, ідеологи «моторної революції» прагнули бодай якось урівняти сили формулічних команд, серед яких у попередні чотири сезони одноосібно домінувала австрійська стайня «Ред булл». Але розширити коло команд-претендентів на чемпіонство ідеологам цього нововведення не вдалося. Просто на зміну «бикам» прийшов інший «домінатор» — «Мерседес».
Утім сказати, що нинішній сезон пройшов без чемпіонської інтриги, аж ніяк не можна. Адже ім’я переможця індивідуального заліку стало відомим лише по завершенні останнього етапу, який минулого уїк-енду пройшов в Об’єднаних Арабських Еміратах на автодромі зі штучним освітленням — «Яс-Марина». І дарма, що боротьбу за чемпіонський титул вели представники однієї команди — британець Льюїс Хемілтон та німець Ніко Росберг.
Думається, що для «Мерседеса», як і для всієї Німеччини, значно привабливішим виглядав би тріумф доморощеного гонщика. Однак непереборне бажання майстровитого новачка «Мерса» з Туманного Альбіону, котрий, нагадаємо, в попередні сезони виступав за «Макларен», здобути другий у кар’єрі титул чемпіона світу, вочевидь зіграло вирішальну роль. Попри те, що Росберг суттєво перевершив Хемілтона в кількості виграних за сезон кваліфікацій (десять проти п’яти), у бойовому режимі Льюїс виглядав переконливіше.
«Він (Хемілтон) переміг заслужено, адже дещо краще, ніж я, виконував свою роботу в гонках. Різниця була зовсім невеликою, і я повинен її знайти, щоб додати. Ми влаштували неймовірну битву за чемпіонство. Так, між нами виникали й конфлікти, але, загалом, більша частина часу пройшла просто чудово», — охарактеризував сезон Росберг. Аби стати його переможцем, в останній гонці року (за неї, до слова, нараховувалася подвійна кількість очок) Ніко повинен був дістатися фінішу першим і розраховувати на те, що головний конкурент фінішує нижче другого місця.
Проте з надіями на чемпіонство німець — власник «поул-позишн» — почав прощатися вже на старті перегонів, бо не зміг стримати стрімкий прорив свого головного конкурента на вершину пелотону. Коли ж посеред гонки у боліда Росберга почалися механічні проблеми, через які суттєво впала швидкість, шансів на загальний успіх у нього взагалі не залишилося. «Я не можу пояснити, наскільки важливим для мене є цей титул — він значить значно більше, ніж перший. У мене взагалі таке відчуття, що вперше виграв чемпіонат світу», — ледь стримуючи сльози, сказав новоспечений переможець сезону-2014.
Як прогнозують експерти, наступний сезон також проходитиме під зіркою «Мерседеса». Хоча, здається, інші «важковаговики» «Ф-1» здаватися на милість «домінатору» не планують. Уже зараз вони почали активну підготовку до наступної першості. Так, у «Феррарі» офіційно заявили про підписання контракту з найсильнішим гонщиком сезонів 2010—2013 років — Себастьяном Феттелем, який відверто провалив нинішній рік у «Ред булл». Водночас лідер «Скудерії», дворазовий чемпіон світу Фернандо Алонсо, якому за п’ять років виступів за «Червону команду» жодного разу так і не вдалося виграти чемпіонат, повернувся у табір «Макларена».
Чемпіонат світу. 19–й етап. Гран–прі ОАЕ. Автодром «Яс-Марина» (305,355 км; 55 кіл). Залікова десятка: 1. Хемілтон («Мерседес») — 1:39.02,619. 2. Масса — +2,578 сек. 3. Боттас (обидва — «Уїльямс) — + 28.880. 4. Рікк’ярдо («Ред булл») — +37.237. 5. Баттон («Макларен») — +1.00,334. 6. Хюлькенберг — + 1.02,148. 7. Перес (обидва — «Форс Індія») — + 1.11,060. 8. Феттель («Ред булл») — +1.12,045. 9. Алонсо — +1.25,813. 10. Райкконен (обидва — «Феррарі») — +1.27,820.
Підсумковий залік: Хемілтон — 384 очок, Росберг (обидва — «Мерседес») — 317, Рікк’ярдо — 228, Боттас — 186, Феттель — 167, Алонсо — 161, Масса — 134, Баттон — 126, Хюлькенберг — 96, Перес — 59, Магнуссен («Макларен»), Райкконен — 55, Вернь («Торо россо») — 22, Гросжан («Лотус»), Квят («Торо россо») — 8, Мальдонадо («Лотус»), Б’янкі («Марусся») — 2.
Кубок конструкторів: «Мерседес» — 701 очко, «Ред булл» — 405, «Уїльямс» — 320, «Феррарі» — 216, «Макларен» — 181, «Форс Індія» — 155, «Торо россо» — 30, «Лотус» — 10, «Марусся» — 2, «Катерхем», «Заубер» — 0.
На Олімпіаді в Парижі вітчизняні плавці виступили зовсім не так, як очікували від них їхні наставники та вболівальники. >>
Підбивати у футболі наприкінці року підсумки роботи подобається далеко не всім, адже, серед іншого, оцінювати доводиться лише половину зіграного сезону, відтак і оцінки часто носять половинчастий характер. >>
Після перемоги навесні на чемпіонаті світу в дивізіоні IB українська хокейна збірна у серпні-вересні спробувала відібратись на Олімпіаду-2026. >>
Футболіст збірної України Михайло Мудрик, який наразі грає за лондонський Челсі підтвердив, що його проба на допінг виявилася позитивною. >>
Statbet — це спортивний портал, який пропонує не лише актуальні новини, але й глибокий аналіз подій та розширену статистику. >>
Григорій Козловський очолив ФК «Рух» у незвичному хокейному матчі з «Шахтарем». Козловський став MVP матчу, забивши 8 голів >>