Якщо хтось потерпав за долю колишніх «регіоналів», котрі залишаться без місця після «перезавантаження» Ради (ПР, як відомо, на вибори не йде, тож частина її «багнетів» уже зараз «окучує» одномандатні округи), то принаймні за Олену Бондаренко можна бути спокійними. Депутат від ПР призначена главою наглядової ради «Українського медіа-холдингу» (УМХ) Сергія Курченка, пише «Українська правда» з посиланням на саму Бондаренко.
Як бачимо, стаються і такі казуси: хтось із журналістів іде у депутати, а хтось — як Бондаренко — ходить по колу. Адже теперішня «регіоналка» починала колись як медійник. Першим місцем її роботи був регіональний тижневик «Донецькі новини», а у 90-ті роки вона працювала в інформаційній службі ТРК «Україна», а також на ТРК «Новий Донбас».
Відтак Олена працювала помічником, а потім керівником прес-служби Донецької облради в команді Бориса Колесникова. Народним депутатом за списком Партії регіонів стала в 2006 році. В 2007-му на дострокових парламентських виборах очолювала департамент комунікацій центрального виборчого штабу Партії регіонів. У період iз 2007-го по 2012-й була народним депутатом від Партії регіонів під 145-м номером у списку. З грудня 2012-го — депутат Верховної Ради VII скликання (№47 у списку).
Тепер із депутатcькою частиною послужного списку закінчено. «Я вдячна Сергію Віталійовичу Курченко за надану довіру. «Український медіа-холдинг» — одне з найбільших і найбільш шанованих об’єднань ЗМІ в Україні, і моїм завданням на новій посаді буде, перш за все, збереження і зміцнення об’єктивної журналістики у виданнях УМХ, зміцнення позицій холдингу на національному медіа-ринку», — заявила Олена Бондаренко.
У своєму новому кріслі Бондаренко змінить Юрія Ровенського, який пішов з УМХ в липні цього року. Сама ж вона готова скласти мандат депутата. Цікаво і вельми показово, що, позбуваючись імунітету, Бондаренко анітрохи не потерпає за свою свободу.
Усі численні сепаратистські виступи депутатки, її відверта «антимайданна» та проросійська позиція, голосування за диктаторські закони 16 січня не тільки не привели Бондаренко до відповідальності, а й навіть не зашкодили їй будувати подальшу кар’єру. Причому доволі успішну і фінансово забезпечену.
Як зазначив сам власник медіа-холдингу, віддаючи своє дітище до рук Бондаренко, він сподівається, що «регіоналка» «надасть йому нового імпульсу». Нагадаємо, що володіє Курченко такими брендами, як Forbes, Vogue, «Кореспондент», «Теленеделя», i.ua, bigmir.net, football.ua, «Ретро FM», «Наше радіо», Europa Plus, «Авторадіо», «Аргументи і факти», «Комсомольська правда» тощо.
Холдинг УМХ пройшов непростий шлях перед тим, як потрапити до рук Курченка (а тепер також і Бондаренко). З 2007-го холдинг співпрацював з Петром Порошенком. Майбутній (на тоді) Президент України передав у 2007-му в управління медіа-групі радіостанцію «Радіо п’ять» (пізніше перейменовану в «Ретро ФМ»). У 2011 році до холдингу було додане «Наше радіо», викуплене в ірландської медіа-компанії Communicorp, а пізніше і KP Media, придбане у засновника компанії Джеда Сандена.
Згодом Порошенко продав свою частку в журналі «Кореспондент», сайті korrespondent.net та радіостанції «Наше радіо» партнеру по УМХ — підприємцю Борису Ложкіну, котрий нині, як відомо, очолює президентську адміністрацію. Ще раніше Ложкін також викупив у Порошенка частку в радіостанціях «Ретро ФМ» і Next.
Але володів усім цим медійним багатством Ложкін недовго — у 2013-му медіа-холдинг продали «младоолігарху» Сергію Курченку, після чого риторика його видань різко змінилася на проянуковичівську і проросійську. Безперечно, Олена Бондаренко, з гідністю підтримає цей «тренд»: симпатії до України від УМХ під її керівництвом годі й сподіватися.