Мешканець Первомайська, що на Луганщині, 24-річний Сергій Шаров був пасажиром Ту-154, повідомила прес-служба українського МЗС. Наразі українські дипломати і родичі загиблого вирішують питання транспортування труни з тілом Сергія на батьківщину. Можливо, хтось iз його близьких відправиться в Росію, оскільки, як повідомляє офіційний сайт авіакомпанії «Сибір» (якій належав розбитий літак), у Москві та Ростові-на-Дону створені спеціальні штаби з роботи з родичами загиблих пасажирів та членів екіпажу. Вчора ввечері в Ростов мала прибути перша група із Сочі, за ними — група з Москви. Оперативний штаб «Сибіру» цілодобово діє у московському аеропорту «Домодєдово». Працівники компанії рекомендують мати при собі всі необхідні документи, що засвідчують родинні зв'язки із загиблим, та його фотографію для впізнання.
У списку пасажирів рейсу № 1047 «Москва—Сочі», вивішеному на офіційному сайті «Сибіру», Сергій Вікторович Шаров значиться під № 36. За ним йде Шоня (Шонія) Ольга Борисівна, яка, як спершу повідомлялося, нібито є громадянкою України і на літак до Сочі підсіла в Москві. Проте офіційного підтвердження чи спростування цієї інформації учора так і не надійшло. На момент, коли номер «УМ» готувався до друку, неофіційні джерела з Державної прикордонної служби України повідомили, що особа з прізвищем Шоня, яка перетинала кордон, не є громадянкою України. Дані щодо, можливо, ще одного українського пасажира Олександра Вязьміна уточнюють.
А тим часом розшифровки «чорних ящиків», знайдені на місцях катастрофи Ту-134 і Ту-154, не дали достовірних даних про причини трагедії. Плівки самописців виявилися пошкодженими і, за словами повноважного представника президента РФ у Південному федеральному окрузі Володимира Яковлєва, самі «скриньки» вийшли з ладу ще до падіння лайнерів. На думку пана Яковлєва, основною версією трагедії «все ж таки залишаються теракти». На думку спеціалістів, розслідування катастрофи триватиме декілька місяців. Поморочитися тут дійсно є над чим: ще позавчора найімовірнішою причиною аварії вважалося неякісне пальне. Тепер спеціалісти кажуть, що таке твердження не витримує жодної критики, бо в такому разі масштаби трагедії були б значно більшими. Залишаються технічні неполадки та людський фактор, але однакові й одночасні помилки двох екіпажів — версія також із розряду фантастики. Відпрацюванням терористичної версії займається ФСБ, де наразі не підтверджують повідомлення про вибух на Ту-154. За останніми повідомленнями, літак почав розвалюватися ще у повітрі, найімовірніше, через розгерметизацію салону, ознак горіння так і не було виявлено. Варто додати, що «Туполєви» — найпопулярніші літаки на пострадянському просторі, тому й катастрофи за їхньою участю стаються найчастіше. Розбиті у вівторок машини мали 20-літній стаж, але були ще у гарній формі. Зокрема, Ту-154 останній техогляд пройшов 10 серпня цього року. Тим часом у російських аеропортах підвищено заходи безпеки, в українських також не дрімають. Державна авіаційна служба України наказала посилити контроль за пасажирами і багажем.