Зважаючи на тотальне домінування в нинішньому сезоні «Ф-1» пілотів «Мерседеса», трохи дивною виглядала неймовірно гостра боротьба на фініші Гран-прі Угорщини, в якій узяли участь одразу троє представників різних «стаєнь». Тривалий час, захищаючись від атак Льюїса Хемілтона з «Мерседесу», першу позицію в перегонах утримував іспанець Фернандо Алонсо на «Феррарі». Утім, зрештою, жодному з них не вдалося зійти на вищу сходинку угорського п’єдесталу.
Завдяки вдало обраній стратегії піт-стопів, на заключних кілометрах гонки, початок якої розпочався під дощем та супроводжувався кількома виїздами на трасу машини безпеки, відчутну перевагу над опонентами в гумі отримав новачок «Ред булл» Дані Рікк’ярдо. Свіжість останнього комплекту дозволила напарнику чинного чемпіона світу Себастьяна Феттеля за кілька кіл до фінішу прорватися з третьої на першу позиції, здобувши таким чином другу перемогу в сезоні. Натомість Феттель вкотре залишився поза «призами», фінішувавши на сьомій позиції.
Не дивно, що зі сторони деяких експертів на адресу Себа все активніше лунає потужна критика. За їхніми словами, з тією непереможною машиною, яка була у «Ред булл» у минулі роки, чемпіоном міг стати будь-хто. Інша справа — поточний чемпіонат, у якому, нагадаємо, командам-учасницям доводиться пристосовуватися до абсолютно нових, турбованих двигунів. І на цей момент технічні розробки «биків» серйозно поступаються «Мерседесу», обидва пілоти якого продовжують очолювати індивідуальний залік пілотів. Від самого початку угорського уїк-енду здавалося, що хтось із них обов’язкового виграє гонку — Льюїс Хемілтон безроздільно домінував під час трьох вільних практик, а Ніко Росберг виграв кваліфікацію. Утім обставини не дозволили жодному з них відсвяткувати перемогу.
Пожежа двигуна в першій сесії кваліфікації змусила Хемілтона розпочати гонку з останнього місця, а Росбергу на шляху до чергового тріумфу в сезоні завадив несвоєчасний виїзд на трасу машини безпеки (Ніко проґавив можливість заїзду на піт-стоп для зміни дощової гуми), після чого лідер чемпіонату розгубив свою стартову перевагу, фінішувавши в підсумку четвертим — навіть позаду свого партнера-конкурента по команді, котрому другі перегони поспіль вдаються дивовижні прориви на подіум iз кінця пелотону.
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 11-й етап. Гран-прі Угорщини (Хунгароринг, 70 кіл, 306, 630 км).
Залікова десятка: 1. Рікк’ярдо («Ред булл») — 1:53.05,058. 2. Алонсо («Феррарі») — відставання 5,225. 3. Хемілтон («Мерседес») — +5,857. 4. Росберг («Мерседес») — +6,361. 5. Масса («Уїльямс») — +29,841. 6. Райкконен («Феррарі») — +31,491. 7. Феттель («Ред булл») — +40,964. 8. Боттас («Уїльямс») — +41,344. 9. Вернь («Торо россо») — +58,527. 10. Баттон («Макларен») — +1.07,280.
Індивідуальний залік: Росберг — 202 очок, Хемілтон — 191, Рікк’ярдо — 131, Алонсо — 115, Боттас — 95, Феттель — 88, Хюлькенберг («Форс Індія»)— 69, Баттон — 60, Масса — 40, Магнуссен («Макларен») — 37, Перес («Форс Індія») — 29, Райкконен — 27, Вернь — 11, Гросжан («Лотус») — 8, Квят («Торо россо») — 6, Бьянкі («Марусся») — 2.
Кубок конструкторів: «Мерседес» — 393, «Ред булл» — 219, «Феррарі» — 142, «Уїльямс» — 135, «Форс Індія» — 98, «Макларен» — 97, «Торо россо» — 17, «Лотус» — 8, «Марусся» — 2.