За останні чотири роки учасники «Формули–1» вже звикли до повної гегемонії «Ред булла» на чолі із Себастьяном Феттелем. Особливо ударним для Себа вийшов попередній рік, коли він виграв 13 із 19 Гран–прі. Водночас у новому сезоні, перед стартом якого, нагадаємо, в «королівських» перегонах сталася «революція двигунів», наразі домінує інша команда.
Два перших Гран–прі чемпіонату–2014 по черзі виграли гонщики «Мерседеса» Ніко Росборг та Льюїс Хемілтон. Власне під диктовку останнього минулого уїк–енду пройшов Гран–прі Малайзії, де британець здобув «Великий шолом» — виграв кваліфікацію, гонку та встановив рекорд кола під час перегонів.
«Команда відмінно впоралася із завданням. Нарешті я переміг на цій трасі! У порівнянні з минулим роком ми досягли великого прогресу, адже сьогодні ми зробили переможний «дубль», — сказав Хемілтон, компанію якому на подіумі склав його партнер по «стайні».
Своєму прогресу «Мерседес» має завдячувати заводським двигунам, зрівнятися з якими наразі не можуть інші «мотористи». Загалом, до першої десятки Гран–прі Малайзії потрапили сім болідів, на борту яких стоять двигуни, виготовлені на заводі «Мерседес».
Щодо переможця останніх чотирьох сезонів «Ф–1», то після невдалої гонки в Мельбурні, де Феттель зійшов iз дистанції, перегони на малайзійському автодромі «Сепанг» завершилися для Себастьяна подіумом. «Третє місце — наш максимум на сьогодні, — зазначив німецький пілот «Ред булл». — Враховуючи, в якому стані ми були менше двох місяців тому, вважаю, команда зробила величезний крок у правильному напрямі, але на нас чекає ще багато роботи».
Хай там як, а скидати з чемпіонських рахунків Себа не варто, адже добре відомо, що «Ред булл» додає в другій половині дистанції. Приміром, минулого року Феттель виграв дев’ять останніх гонок чемпіонату.
ТАБЛО
Чемпіонат свiту. 2–й етап. Гран–прі Малайзії (автодром «Сепанг», 56 кіл, 310, 408 км). 1. Хемілтон — 1:40.25,974. 2. Росберг (обидва — «Мерседес») — відставання 17,313 сек. 3. Феттель («Ред Булл») — +24,534. 4. Алонсо («Феррарі») — +35,992. 5. Хюлькенберг («Форс Індія») — +47,199. 6. Баттон («Макларен») — +1.23,691. 7. Масса («Уїльямс») — +1.25,076. 8. Боттас («Уїльямс») — +1.25,537. 9. Магнуссен («Макларен»). 10. Квят («Торо россо») — +1 коло.
Індивідуальний залік: Росберг — 43 очка, Хемілтон — 25, Алонсо — 24, Баттон — 23, Магнуссен — 20, Хюлькенберг — 18, Феттель — 15, Боттас — 14, Райкконен («Феррарі») — 6, Масса — 6, Вернь — 4, Квят (обидва — «Торо россо») — 3, Перес («Форс Індія») — 1.
Кубок конструкторів: «Мерседес» — 68, «Макларен» — 43, «Феррарі» — 30, «Уїльямс» — 20, «Форс Індія» — 19, «Ред булл» — 15, «Торо россо» — 7...