Телебачення як спосіб популяризації власної музики

07.03.2014
Телебачення як спосіб популяризації власної музики

Коля Сєрга: «Програма «Орел і решка» готується, як пиріжки: з печі — відразу на прилавок». (канала «Інтер».)

Усі, хто призвичаївся у вихідні — сім сезонів поспіль — дивитися розважально–подорожній проект «Орел і решка», насторожено сприйняли чергову зміну ведучих. У восьмому циклі «На краю світу» — екзотично–далекі Ефіопія, Танзанія, Сейшельські острови, Мальдіви, Палау, Борнео, Австралія, Нова Зеландія. Їх телеглядачам представляють нові обличчя — молоді співаки Регіна Тодоренко і Коля Сєрга. Такий вибір є логічним iз кількох причин. Погодьтеся, кудись у далеку Африку, де височіє гора Кіліманджаро; в Ефіопію, де у столиці Аддіс–Абебі містом гуляють гієни, — поїде не кожен. По–друге, молоді ведучі сприяють омолодженню глядацької аудиторії вітчизняного «Інтера», в ефірі якого показують проект, і апріорі є своїми для глядачів російського каналу «Пятница», який також демонструє «Орла і решку».
Наша розмова про телеподорожі — з Колєю Сєргою, якого частина глядачів пам’ятає як одного з випускників української телевізійної «Фабрики зірок».

— Коля, ким себе вважаєте — менеджером з управління персоналом (за освітою), співаком, телеведучим?

— Я себе вважаю людиною. А мої професії та реалізації — це всього–на–всього оболонки та костюми. Якийсь ношу частіше, якийсь рідше, в якомусь — ходжу з випускного. Та навряд чи хоча б один із них є визначальним вектором моєї особистості.

— Як ви потрапили у проект «Орел і решка»?

— Мене запросили на кастинг. «На пробу» я виявився смачним і корисним. Далі ми з програмою стали одним цілим.

— Чи всі випуски сезону вже відзняті? Якими були враження від перших зйомок «Орла і решки»? Що за весь період зйомок вразило найбільше?

— Процес ще йде: зняли 10 епізодів, заплановано ще стільки ж. Програма «Орел і Решка» готується, як пиріжки: з печі — відразу на прилавок. Саме в цьому привабливість.

Я люблю подорожувати, тому радію кожній поїздці. Дуже велика кількість країн за маленький проміжок часу не може не здивувати. Формат проекту такий, що ми ловимо «концентрат» подій, звичаїв і визначних пам’яток. Завдяки програмі я був на півнячих боях у столиці Філіппін — Манілі, стрибав iз банджи і парашутом, катався на «Роллс–ройсі» 1951 року і бачив бій карликів.

— Як відбувалися зйомки шоу гієн в Ефіопії? Коли до вас у темряві вони наближалися, щоб вихопити собі їжу, — страшнувато було навіть глядачам.

— Зйомки відбувалися напружено. Гієни — дикі тварини, їх поведінку складно передбачити. Тим більше в шоу гієн «постійних» артистів немає, які гієни підійшли — ті й беруть участь: дістають зубами м’ясо з посудини, яку тримає охочий до екстремальних розваг.

— Бути ведучим проекту, в якому було до цього двоє чоловіків–ведучих, яких глядачі любили, — просто, чи підсвідомо відчувається шлейф слави попередників? Ви взагалі раніше знали про програму?

— Про цей проект раніше чув, але подивився його вже після того, як мене затвердили на роль ведучого...

— Вашим першим теледосвідом була, здається, участь у «Фабриці зірок». Що тоді привело на талант–шоу? Чим воно найбільше запам’яталося? І чи відразу після «Фабрики» вирішили лишатися у телеіндустрії?

— Моїм першим телевізійним досвідом був «Сміх без правил» на ТНТ. Після нього була «Убойная Лига», потім Comedy Club, а після цього вже «Фабрика зірок».

— У часи «Фабрик зірок» ходили легенди про кабальні умови контрактів учасників, які ніхто не мав права розголошувати. Чи вийшов обумовлений термін нерозголошення і чи дійсно ви підписували жахливий контракт?

— Перед підписанням контракту я ретельно зважив усі «за» і «проти». Кількість «за» виявилася більшою. (Деталізувати відповідь Коля Сєрга відмовився. — Авт.)

— Проект «Орел і решка» йде на українському каналі і на російському. Ви в телебачення якої країни більше хотіли б інтегруватися?

— Мені цікаві обидва варіанти.

Для мене телебачення — це спосіб популяризації моєї музики. А якщо говорити про концертну діяльність, то мені приємніше виступати в Україні.

— Що взагалі думаєте про вітчизняне телебачення? Дивитесь якісь телепрограми?

— Я не дивлюся телевізор. І раніше його не дивився. Дивився тільки кіно на комп’ютері. Іноді КВК — російський проект.

  • Сашко Лірник: Казку пропускаю через себе...

    Хто не знає Сашка Лірника? Виявляється, є такі. Та з кожним новим днем незнайків стає все менше: то книга з Лірниковими казками до рук потрапить, то диск хтось перепише й дасть послухати, то на телебаченні Лірникову вечірню казочку тато з мамою увімкнуть. Казкар постійно спілкується з читачами, слухачами й глядачами, їздить з волонтерською місією на Донбас, а також за кордон, до українців діаспори. >>

  • Розкадровані мандри

    Професійна мандрівниця Ольга Котлицька цього тижня у Києві збирає друзів, щоб нагадати: телепроекту про подорожі, автором і ведучою якого вона є, уже 20. Спочатку був «На перший погляд», потім він трансформувався у «Не перший погляд». >>

  • Сміятися з леді-боса

    Навіть якщо комедії не ваш улюблений кіножанр, варто подивитися на неперевершений талант однієї з найсмішніших сучасних коміків — американської акторки Меліси Маккарті у новій стрічці «Леді бос», що цього тижня виходить у прокат в Україні. >>

  • «За мною там Непал, Гімалаї сумують»

    Телеведучий Дмитро Комаров на каналі «1+1» показав Камбоджу, Індію, Кубу, Болівію та інші країни такими, як ніхто не здогадувався. Він «вивертає» світ і показує його з вражаючих сторін. У кабінеті Дмитра в офісі «Плюсів», де ми ведемо розмову, ніби зібрані шматочки екзотичних країн, у деталях. >>

  • У новинах немає змоги «погратися»

    Упродовж останніх років вибагливі телеглядачі, які цінують свій час, усе частіше відмовляються від перегляду ефірів так званих великих каналів, де навіть у новиннєвих блоках орієнтуються на «інформацію розваг» — інфотеймент. >>

  • Провокатори з мікрофонами

    У Донецьк прибула група з 20 представників російських ЗМІ, перед якими поставлено завдання «фіксації обстрілів мирного населення українськими військовими», а також «консультацій» з організації провокацій, — повідомили в групі «Інформаційний спротив». >>