Від туфельок до книжки

06.02.2014
Від туфельок до книжки

Камерон Діаз.

Таких активних і цілеспрямованих людей, як голлівудська кінозірка Камерон Діаз, іще пошукати. 41–річна актриса встигає не лише зніматися в кіно, а й активно займатися спортом майже на професійному рівні (Кем — чудова серфінгістка, і часто літає кудись на Гаваї або в інші краї для участі у змаганнях) та навіть писати книжки. Місяць тому в продажі з’явилася її «Книга про тіло: закон голоду, наука сили на інші способи полюбити своє надзвичайне тіло», якою зірка дуже пишається.

Проте й цього діяльній білявці мало, тож вона взялася за ще одну справу — вирішила стати дизайнером. Причому, на відміну від багатьох своїх колег, не лише «для галочки» дати своє ім’я якійсь лінії модного одягу чи аксесуарів, а й активно взяти участь у її створенні.

У серпні минулого року Діаз очолила бренд Pour La Victoire, а днями представила на суд публіки свою першу колекцію модельного взуття. За даними американських таблоїдів, фахові співробітники компанії були вражені тим, як серйозно знаменитість, яку вони вважали «весільним генералом», підійшла до справи. Камерон довго вивчала модні тенденції на взуттєвому ринку, ґрунтовно ознайомилася з повним циклом виробництва, консультувалася з відомими спеціалістами.

Результат, на думку знавців, вийшов вельми непоганий. Повагу викликає ще й те, що Діаз відмовилася використовувати своє ім’я для просування марки. Хоча, звісно, і без того всім відомо, хто саме взяв участь у створенні цієї колекції.