Природа й Шиффер — речі несумісні

11.08.2004
Природа й Шиффер — речі несумісні

Клаудія Шиффер у перерві між першою та другою вагітностями.

      Скільки не божилася німецька топ-модель 90-х Клаудія Шиффер, що більше не займатиметься «модельними дурницями» й усю себе присвячуватиме тільки коханому чоловікові та малому синові Касперу, нічого в неї не вийшло. Трималася манекенниця довго, але таки «зірвалася» і знову знімається в рекламі. Звісно, значно менше й рідше, ніж раніше. Тепер-бо це не професія, радше, хобі, — але гроші все одно гребе лопатою. Довгонога Клава так звикла отримувати за всі свої фото матеріальну вигоду, що, побачивши знімки себе улюбленої з сином на руках у кількох газетах, аж знавісніла від люті й подала позов до суду про те, щоб жоден засіб мас-медіа не мав права публікувати її зображення без відповідної матеріальної компенсації. І таки досягла свого: віднині кожне видання, яке розмістить на сторінках знімок Шиффер із Каспером, зобов'язане заплатити зірковій матусі 310 тисяч доларів.

      Здається, після оприлюднення цього вердикту фотографувати Клаву розхотіли навіть найбільші любителі вдаватися до послуг папараці. Тут-то молода мама й засумувала. І попри те, що вже очікує на появу другої дитини, вирішила погодитися на зйомки в рекламному ролику для однієї дуже великої німецької фірми.

      Але днями у знімальної групи цієї дорогущої реклами несподівано виникли проблеми. Річ у тім, що за сценарієм ролик мали знімати на найвищій вершині Німеччини — Цугшпітце (2964 м). Однак Баварське державне міністерство сільського та лісового господарства буквально за день до початку зйомок постановило: нема чого пускати в заповідну зону всіляких моделей, тим паче операторів, які все вічно витоптують. Словом, підніматися на гору заборонили і Клаві, і її партнеру по зйомках, ведучому німецької версії шоу «Хто хоче стати мільйонером?», і взагалі всім, хто був задіяний у проекті. Як заявив представник міністерства Джозеф Міллер, заборона зумовлена тим, що альпійська вершина є «національним орієнтиром», і її треба шанувати й цінувати, а не паскудити якимись рекламними роликами. Тим паче що сюжет реклами вкрай банальний: Клаудія та Джозеф мають позувати на тлі величезних надувних каталогів — такі самі, тільки в сотні разів менші й паперові, випускає компанія-замовник ролика. Для чого там природа — взагалі незрозуміло. Власне, постановники сюжету вже й самі це збагнули, тому планують незабаром таки провести зйомки — біля підніжжя Цугшпітце, у внутрішньому дворику фунікулерної станції.