Група Inter Media Group, головним каналом якої є «Інтер», офіційно підтвердила інформацію про створення нового інформаційного каналу на базі каналу Zoom (у минулому — «MTV–Україна») . Його директором призначений Назім Бедіров, а Лаврентій Малазонія став керівником редакції інформаційно–аналітичних програм. Обидва телевізійники наприкінці 2013 року залишили топ–менджерські посади в новиннєвому продакшні групи «Інтер» — «Національні інформаційні системи». Цей нібито демарш частина експертів пов’язувала з тим, що люди Сергія Льовочкіна — на той час ще глави адміністрації Президента, а заодно і співвласника одного з найбільших медіаактивів — виражають незгоду з виразно провладною редакційною політикою щодо висвітлення протестних подій в Україні.
«Нова команда приступила до розробки концепції нішевого інформаційного каналу», — повідомляє прес–служба Inter Media Group. Розробку концепції планують завершити за півтора–два місяці. Коли креативна група разом з акціонерами зрозуміє остаточно, який телепродукт хочуть робити, подаватимуть документи на переоформлення ліцензії і працюватимуть над деталізацією концепції.
Планується, що у переформатованому вигляді вже інформаційний Zoom, який мовитиме цілодобово, тобто 24 години на добу, запрацює восени. «Ми створимо свою інформаційну службу і долучимо колег iз продакшнів, з якими вже ведемо переговори. У нас будуть і новини, і ток–шоу, і документалка», — цитує «Телекритика» новопризначеного керівника редакції інформаційно–аналітичних програм каналу Лаврентія Малазонію.
За словами Назіма Бедірова, завдання нового мовника — стати ньюзмейкерами і випередити інтернет: «Враховуючи, скільки останнім часом створено медійних структур не тільки на телевізійному ринку, а в першу чергу в інтернет–просторі, ми вирішили створити щось нове і що нам потрібно забирати глядачів в інтернету».
На новому каналі обіцяють показувати проекти відомих телевізійників, хоча конкретних прізвищ, зрозуміло, ще не називають. Але і не спростовують, що можуть з’явитися, скажімо, Савік Шустер або Євгеній Кисельов. Щоправда, вони не вписуються в оголошені плани орієнтації нового каналу, у першу чергу, на молодшу аудиторію.
Політтехнолог росіянин Ігор Шувалов, який також нещодавно пішов з «Інтера» як людина Сергія Льовочкіна, співпрацюватиме з каналом і буде безпосередньо брати участь у його переформатуванні. «Наскільки я знаю, Шувалов буде представником Сергія Льовочкіна в наглядовій раді Inter Media Group», — сказав Лаврентій Малазонія.