Донецький аеропорт у листопаді збільшив пасажиропотік на 23,3% — до 90 тис. пасажирів. Такий різкий стрибок — у січні–жовтні було зафіксовано зростання пасажиропотоку на 8,8% — експерти пояснюють стратегією модернізації і розвитку інфраструктури вітчизняних летовищ, яку ініціював уряд. Статистика фіксує також серйозне збільшення пасажиропотоку та зростання значення українських авіавузлів у європейському та світовому повітряному просторі.
Як відомо, наші летовища мають великий транзитний потенціал та зможуть стати вигідними трансферними пунктами у міжнародному авіасполученні між Європою та Азією, а також Європою та Близьким Сходом. Уже сьогодні аеропорт «Бориспіль» має всі шанси стати потужним логістичним хабом європейського значення.
Підвищення ефективності авіатранспортної системи свідчить також про стабільність ситуації в економіці України. Збільшення пасажиропотоку у 2013 році, коли світова авіаційна система переживає кризу, — це значний і суттєвий показник.
На думку аналітиків, позитивна динаміка українських аеропортів досягнута за рахунок лібералізації процесів взаємодії між учасниками ринку і державними регуляторами, реалізації масштабної інфраструктурної модернізації летовищ у межах підготовки до «Євро–2012», а також завдяки виходу на вітчизняний ринок авіакомпаній–лоукостів.
«Ми здійснили ряд узгоджених та ефективних кроків, які дозволили запропонувати авіапасажирам широкий вибір зручних і комфортних маршрутів. Окрім цього, суттєвішим став вибір рівня цін та сервісу, що його пропонують авіакомпанії», — прокоментував міністр інфраструктури Володимир Козак. Модернізація ж українських летовищ відбувається у рамках державної цільової програми вартістю 19 млрд. гривень. Програма враховує збільшення пасажиропотоку у 2,5 раза до 2023 року.