Уже протягом тижня в Україні триває соціальна рекламна кампанія на зовнішніх носіях, присвячена європейським цінностям, яка має на меті пояснити громадянам переваги тіснішої інтеграції з ЄС. Таким чином Асоціація зовнішньої реклами долучилася до пропагандистської кампанії «Сильніші разом!», ініційованої в Україні представництвом Євросоюзу.
Як повідомили «УМ» в Асоціації зовнішньої реклами, загалом у листопаді та грудні буде розміщено 300 площин різних форматів, переважно на Східній Україні та в Києві, українською та російською мовами. Розробкою сюжетів білбордів займалося агентство Prana Creative; площини було надано фірмами–учасниками АЗР.
«Ця соціальна реклама має на меті головне: показати, що європейські цінності — це, в першу чергу, діалог між людьми; це можливості для зростання, взаємоповага та взаємодопомога. Більша інтеграція з Європою означає для українців можливість знайти власне унікальне місце серед інших європейських країн», — інформує прес–служба АЗР.
Кампанія «Сильніші разом!» об’єднує представників українського уряду й парламенту, представництва ЄС в Україні, країн–членів ЄС, українського та європейського бізнесу, громадянського суспільства та молодіжних організацій у коаліції на користь європейської інтеграції. Багато партнерів кампанії надають загальну фінансову допомогу, інші сприяють проведенню окремих заходів. Дослідження щодо рівня обізнаності про Угоду про асоціацію між ЄС та Україною проводилося на замовлення посольства Великої Британії.