Учора члени київського екстремального спортклубу «СкайПарк» мали розпочати демонтаж свого рекордного дітища — тролея (металевого тросу для спуску на ролику під ухилом) загальною довжиною шість кілометрів. На його ж натягування між вершинами гір Сокол і Палвані–оба (а це рівно 2022 метри), неподалік знаменитої Генуезької фортеці, чотирнадцятьом спортсменам знадобилося чотири дні, а на виконання самого спуску — лічені секунди.
Найшвидше ж пролетів на ньому кримчанин Максим Чистяков, зі швидкістю аж 232 кілометри на годину. Таким чином судацький тролей визнано найдовшим, найшвидкіснішим, найекстремальнішим в Україні, що і зафіксував представник Національного реєстру рекордів Віталій Зорін. По суті, він є і найдовшим у світі, бо, за останніми даними, раніше таким вважали тролей у Непалі завдовжки 1600 метрів, де пересічні туристи спускались зі швидкістю 120 кілометрів на годину.
А ТИМ ЧАСОМ...
Державна екологічна інспекція в Криму завершила перевірку роботи платних навісних мостів і тролеїв на зубцях плато Ай–Петрі, що в межах Ялтинського природного заповідника. Екстремальний атракціон у цій місцині пропрацював усе літо. За деякою інформацією, за прохід до зубців лісники заповідника з кожного туриста брали по 20 гривень, не кажучи вже про сам спуск тролеєм. Проте під час нещодавньої перевірки цих сигналів, себто по завершенні курортного сезону, ревізори інспекції, як сказала в інтерв’ю «Кримській правді» заступник її начальника Ольга Шевцова, комерсантів на місці не застали, тож до відповідальності нікого не притягнули. «Нам важко щось довести постфактум, хоча люди, які перебували на території Ай–Петрі, підтвердили, що раніше тут туристів пускали за гроші», — все ж змушена була зізнатись пані Шевцова.