Майже щороку Міжнародна федерація автоспорту разом із вищим керівництвом «Формули–1», намагаючись додати «королівським» перегонам інтриги, змінюють регламент. Однак віднедавна жодні нововведення не можуть вплинути на розстановку сил у верхівці пелотону. Три попередні сезони команда «Ред булл» заввиграшки здобувала не тільки Кубок конструкторів, а й приводила свого лідера Себастьяна Феттеля на вершину індивідуального заліку. Власне, вже ні в кого не залишилося сумнівів, що й цього року чемпіоном світу — вчетверте поспіль — стане Себ. Позавчора він легко виграв уже восьмий етап у сезоні — Гран–прі Кореї.
По суті, гонка на автодоромі «Йонам» мало чим відрізнялася від двох попередніх — у Монці та Сінгапурі, де, здобуваючи «поул», Феттель без проблем доводив свою перевагу й у гонці. І нехай нікого не вводить в оману незначне фінішне відставання двох болідів «Лотуса» від чемпіонського «Ред булла» — якби на трасу кілька разів не виїздила машина безпеки, гандикап Феттеля міг бути значно вагомішим.
«Машині вистачало швидкості, щоб забезпечити відрив», — вихваляв свій болід німецький чемпіон, якого його бос Крістіан Хорнер уже називає «легендою». «Він провів 115 Гран–прі й здобув 34 перемоги. Думаю, що ці цифри кажуть самі за себе. Ви просто не бачите, як багато він працює за межами траси, витрачаючи неймовірні ресурси на підготовку до перегонів, тренування та розуміння всіх процесів», — каже Хорнер.
Водночас і суперники німця визнають його перевагу. «Домінування Феттеля вбиває «Формулу–1», — відзначив пілот «Мерседеса» Льюїс Хемілтон. Хоча, за його ж словами, молодий німецький геній перемагає не тільки завдяки своєму таланту, а й технічній перевазі боліда «Ред булл». Подейкують, що механіки «биків» використовують напівлегальні технології, які роблять двигун Себастьянового боліда майже реактивним. Щоправда, за словами інспекторів ФІА, «Ред булл» не виходить за межі дозволеного.
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 14–й етап. Гран–прі Кореї. Йонам (308,630 км; 55 кіл).
Залікова десятка: 1. Феттель («Ред булл») — 1:43.13,701. 2. Райкконен — відставання 4,224. 3. Гросжан (обидва — «Лотус») +4,927. 4. Хюлькенберг («Заубер») +24,114. 5. Хемілтон («Мерседес») +25,225. 6. Алонсо («Феррарі») +26,189. 7. Росберг («Мерседес») +26,698. 8. Баттон («Макларен») +32,262. 9. Масса («Феррарі») +34,390. 10. Перес («Макларен») +35,155.
Особистий залік: Феттель — 272, Алонсо — 195, Райкконен — 167, Хемілтон — 161, Уеббер («Ред булл») — 130, Росберг — 122, Масса — 89, Гросжан — 72, Баттон («Макларен») — 58, ді Реста («Форс Індія») — 36, Хюлькенберг — 31, Сутіл («Форс Індія») — 26, Перес — 23, Рікк’ярдо — 18, Вернь (обидва — «Торо россо») —13, Мальдонадо («Уїльямс») — 1...
Кубок конструкторів: «Ред булл» — 402. «Феррарі» — 284. «Мерседес» — 283. «Лотус» — 239. «Макларен» — 81. «Форс Індія» — 62, «Заубер», «Торо россо» — 31, «Уїльямс» — 1, «Катерхем», «Марусся» — 0.