У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Кажуть, без одягу людина почувається особливо беззахисною, тому всі почуття загострюються. У тому числі й страх. На цьому і вирішили зіграти власники парку розваг із красномовною назвою «Шоктоберфест». Спеціалізація цього закладу в штаті Пенсильванія — лякати відвідувачів. Проте переодягненими зомбі, скелетами за деревами та іншими «жахливчиками», якими нашпиговане це «найстрашніше місце Америки» (таким є рекламний слоган парку) вже нікого не здивуєш. Тож у «Шоктоберфесті» вирішили розважити відвідувачів новим атракціоном. Усього за 23,5 долара його учаснии зможуть пережити справді незвичайні відчуття, адже тікати від зомбі й зустрічатися зі скелетами їм доведеться... повністю оголеними.
На ідею адміністрацію парку наштовхнуло шоу телеканалу «Діскавері» «Голі й перелякані» (Naked and Afraid). Свій варіант розваги «шоктоберфестівці» назвали «Голі й налякані: виклик» (The Naked and Scared Challenge). «Це унікальний випадок відчути свої страхи й фобії на новому рівні», — обіцяють у рекламі атракціону.
Перед тим, як увійти на територію, відвідувачам запропонують роздягнутися у спеціальних кабінках. Потім вони вирушать у «Невідомий будинок із привидами», де невідомо, що саме лякатиме їх більше — ці самі «привиди» чи зустріч з іншими повністю голими відвідувачами. Щоправда, надто сором’язливим для початку дозволяють залишитися у спідній білизні, але при цьому організатори попереджають: сповна насолодитися атракціоном можна лише знявши з себе все до нитки. Кількість квитків обмежена, тож охочим зустрітися з «голим» викликом наполегливо радять заздалегідь придбати їх в інтернеті.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>