Ще за шість етапів до завершення чемпіонату з «Ф-1» команда «Феррарі» забезпечила перемогу в Кубку конструкторів. Тобто італійська «Скудерія» залишиться недосяжною для переслідувачів, навіть якщо її гонщики в Угорщині, Бельгії, Італії, Китаї, Японії та Бразилії жодного разу не увійдуть до залікових вісімок, а відкриття сезону, скажімо, «Рено» щоразу закінчуватиме гонку дублем із першого та другого місць на подіумі Фернандо Алонсо і Ярно Труллі. Це, звісно, не має нічого спільного з реальністю. Тобто «Феррарі» — чемпіон уже сьогодні, після гонки на «Хоккенхаймринзі».
Німець Міхаель Шумахер на «домашньому» автодромі ще раз довів букмекерам, що ставки на переможця кожного наступного етапу «королівських перегонів» приймати безглуздо — він виграє все, бо перемагати не втомлюється. На Гран-прі Німеччини він був першим у кваліфікації, вигравши поул-позишн 61-й раз за кар'єру, і рівно всоте стартував з першого ряду. Блокувавши на старті основних суперників, «червоний барон» не віддав лідерства впродовж усієї гонки. Його партнер по команді Рубенс Баррікелло на перших колах невчасно загальмував і врізався в заднє колесо Девіда Култхарда, що спричинило поламку переднього антикрила бразильця, витрачання зайвого часу на ремонт і, як наслідок, фініш на 12-й позиції. Заднє крило на прямому відрізку «полетіло» у Кімі Райконена – цей пілот «Макларена» після 13 кіл їхав одразу за Шумахером, але розвернувся, втратив кілька деталей й урізався в огородження з покришок (без шкоди для здоров'я). Натомість як справжній подвиг можна розцінювати виступ Дженсона Баттона: британець на «Рено» через заміну двигуна за наслідками кваліфікації був оштрафований на десять місць і відтак стартував не третім, а тринадцятим. Однак у вирішальній гонці він обігнав усіх, крім Шумі-старшого. Саме Баттон створює наразі головну інтригу в чемпіонаті, борючись за друге підсумкове місце в загальному заліку з партнером великого німця по «Феррарі».
Першість поновиться через три тижні — 15 серпня — етапом на «Хунгарорингу».
Гран-прі Німеччини
(Хоккенхайм, 307,022 км, 45 кіл)
Залікова вісімка:
1. М. Шумахер (Німеччина, «Феррарі») — 1:23.54,848
2. Дж. Баттон (Велика Британія, БАР) — відставання 8,388
3. Ф. Алонсо (Іспанія, «Рено») — 16,351
4. Д. Култхард (Шотландія, «Макларен») — 19,231
5. Х.-П. Монтойя (Колумбія, «Уїльямс») — 23,055
6. М. Уеббер (Австралія, «Ягуар») — 41,108
7. А. Піццонія (Бразилія, «Уїльямс») — 41,956
8. Т. Сато (Японія, БАР) — 46,842
Особистий залік пілотів після 12 етапів: Шумахер — 110 очок, Р. Баррікелло («Феррарі») — 74, Баттон — 61, Я. Труллі («Рено») — 46, Алонсо — 39, Монтойя — 33, Култхард — 19, К. Райконен («Макларен») — 18, Сато — 15, Дж. Фізікелла («Заубер») — 13...
Кубок конструкторів: «Феррарі» — 184, «Рено» — 85, БАР — 76, «Уїльямс» — 47, «Макларен» — 37, «Заубер» — 18, «Тойота» — 8, «Ягуар» — 7, «Джордан» — 5, «Мінарді» — 1.