За пропозицією мера Кременчука Олега Бабаєва, яку одразу підтримали міські депутати, з 1 по 9 червня у кременчуцьких тролейбусах усі без винятку пасажири їздять безкоштовно. Та вже 10 червня цей «комунізм» закінчиться: ті, хто не має відповідних пільг, платитимуть за квиток на 25 копійок більше, ніж раніше, — півтори гривні. Втрати комунальному підприємству, яке утримує та обслуговує згаданий електротранспорт, компенсують із міського бюджету. Орієнтовна сума такої компенсації — 120 тисяч гривень. Очільники мерії не приховують: тією тимчасовою безкоштовністю вони хочуть не стільки «підсолодити пігулку» вимушеного підняття тарифів на проїзд у найдешевшому (і водночас хронічно збитковому) виді транспорту, скільки «пересадити» на нього значну частину платоспроможних пасажирів молодшого віку. Насамперед тих, які останнім часом віддавали перевагу дорожчим, але швидшим і комфортнішим автобусам та «маршруткам».
Це стало можливим після того, як днями у Кременчуці за участю керівників міста й області урочисто провели на маршрути одразу 13 нових сучасних тролейбусів виробництва Львівського автобусного заводу. Розраховувалися за них як «живими» коштами з міського бюджету, так і муніципальними облігаціями. Але для того, щоб бодай частково покрити ці витрати й забезпечити подальше оновлення електротранспорту, ті ж таки тролейбуси мають щодня «привозити» в касу комунального підприємства реальні гроші. За умов, коли до їхніх салонів заходили переважно пенсіонери та пільговики, які мають право на безкоштовний проїзд, такі надходження були більш ніж скромними. У нових тролейбусах, зрозуміло, їхати значно комфортніше. Для їхніх водіїв та кондукторів у Кременчуці навіть пошили спеціальну форму. Тож у мерії сподіваються й на суттєве збільшення виручки від продажу квитків.