Вони розуміють, чого хочемо ми, і готові це дарувати. Принаймні на 8 Березня. Розходження наших iз їхнiми бажань — якісь жалюгідні кілька відсотків. Що й довели соціологічні заміри, проведені напередодні жіночого свята Київським міжнародним інститутом соціології.
Незаперечний лідер у подарунковій «галузі» — квіти: отримати букет жадають 25,9% опитаних жінок, а зроблять такий подарунок своїм коханим 30,6% чоловіків. І ще — слово романтикам. Провести романтичну вечерю хочуть більше чоловіки (7,7%), ніж жінки (4,5%). А мріють про романтичну подорож удвох на 8 Березня 5,3% представників сильної статі і 6,3% — слабкої статі.
А тепер — про матчастину свята. У багатьох леді (8,3%) стеля мрій — ювелірні прикраси. Їх готові дарувати на 8 березня 9,7% чоловіків. 5,9% з опитаних вручать своїм жінкам парфуми або косметику. І фактично стільки ж жінок — 5,1% — чекають саме на це. Дехто з чоловіків хоче «виступити» «по–багатому» — до 8 березня вручити Їй ключі від автівки або квартири. Цікаво, що жінок, які сподіваються на такий дар, значно більше, ніж тих, хто заявляє про свою спроможність на це (5,9% проти 3,1%).
Помітно знецінилися в масовій свідомості побутові речі, наприклад електроприлади та всілякі господарські дрібниці, які допомагають жінкам нести трудову вахту в домі та на кухні. Сподівається їх отримати тільки один відсоток представниць слабкої статі, а збираються подарувати — 2,7%. На хрусткі купюри чекають 4,3%українок, а готові їх туди покласти лиш 3,3% чоловіків. Виходить, не всі дочекаються «свята в конверті».
У списку несподіваних сувенірів особливе місце займають... діти. Так, один відсоток опитаних заявили, що воліють подарувати своїй «половинці» дитину. Вважають це подарунком до свята лиш 0,6% потенційних мам. А як не дитину, то домашню тваринку, кицьку чи цуценя, — вирішують 0,7% чоловіцтва. І погоджуються з ними піввідсотка опитаних жінок. А от отримати симпатичну ляльку чи тваринку, але не живу, а іграшкову, не хоче жодна дама, хоч, якщо вірити опитуванням, 0,2% iз них таки отримають на 8 Березня іграшку.
Окремим рядком у дослідженні КМІС стоїть запит на турботу, увагу, добре слово. Такого подарунка чекають 11,3% жінок. А 5,9% мужчин планують 8 Березня розщедритися саме на це. Вочевидь, це ті, кому бракує любові та злагоди в сім’ї, адже люди, які мають турботу й увагу, навряд чи відзначать їх як жаданий подарунок до свята. Найсумніше, що аж 11% жінок заявили, що їм нема від кого чекати подарунка. Про те, що не мають кому робити свято, запевнили 5% чоловіків. Фахівці КМІС зазначають, що, виходячи з аналогічних опитувань, проведених два роки тому, кількість самотніх жінок майже не зменшилася, а от кількість чоловіків–одинаків зросла відтоді на два відсотки.