А ти — не льотчик...

12.02.2013

Днями мер Кременчука Олег Бабаєв особисто оглянув зразки форми для працівників місцевого тролейбусного управління. Йдеться про обмундирування для водіїв і кондукторів комунального електротранспорту. При цьому в прес–службі мерії наголошують: подібною робочою вдяганкою з відповідними «фірмовими» логотипами вже забезпечено працівників практично всіх тамтешніх комунальних підприємств. Тепер, мовляв, дійшла черга й до тролейбусників. Та одна справа — яскраві куртки й жилетки, скажімо, для шляховиків чи сантехніків, і зовсім інша — одяг для тих, хто перебуває «на передньому краї» безпосереднього спілкування з людьми, тобто з пасажирами.

За задумом мера та його помічників, така новація повинна дисциплінувати як господарів «рогатих», так і пасажирів, по–своєму виховувати їх, сприяти взаємній ввічливості без додаткових нагадувань через гучномовець. Фахівці представили на згадані «оглядини» два варіанти костюмів: із класичним піджаком і курткою. До них додаватимуть по кілька сорочок, краватку і головний убір. При цьому чоловіки носитимуть формений кашкет, а жінки — пілотку. Крій жіночих вдяганок і краваток також відрізнятиметься. Темно–синій і голубий кольори костюмів додають запропонованим «моделям» неабиякої схожості з пілотами й курсантами місцевого «вертолітного» училища. Тож місцеві жартівники вже охрестили кременчуцьких тролейбусників наземними «льотчиками» та «стюардесами».

За попередньою інформацією, коштуватиме один комплект такої форми близько півтори тисячі гривень. Однак у мерії запевняють: грошей на неї з бюджету міста не ви­трачатимуть — придбають за кошти спонсорів. Кажуть, міському голові така вдяганка сподобалася, зауваження від нього стосувалися переважно якості тканин. Тепер своє слово про неї мають сказати і, власне, зробити остаточний вибір самі водії та кондуктори. Побачити ж їх, так би мовити, «при повному параді» кременчужани та гості міста зможуть не раніше березня. Саме тоді на вулиці наддніпрянського міста обіцяють випустити й 13 новеньких тролейбусів львівського виробництва. Бо ж в інтер’єр старезних «добитих» тролейбусів, яких у Кременчуці поки що більшість, новенька форма зовсім «не вписується».