Цифрове воскресіння

23.01.2013

У світі шоу–бізнесу все більшу популярність здобувають голографічні проекції зірок. Блискавичне шоу тепер може дати будь–який виконавець. Навіть... померлий.

Дійство відбувається за допомогою спеціальної технології, суть якої полягає у суміщенні покадрової обробки відеозображення, ЗD–візуалізації і складної анімації. Попри такий впевнений крок у бік прогресу, ЗD–проекцію справжні меломани справедливо називають «симулякрою», адже жодна високотехнічна примха не замінить справжнього виконавця. У багатьох артистів стосовно цього інша думка: технологію «роздвоєння» (коли голограма дає концерт у одному кінці світу, а її живий «відповідник» у іншому), вже спробували Еліс Купер, Black Eyed Pease, Gorillaz.

Інша справа, коли улюбленого артиста на сцені не роздвоюють, а воскресають. Можливість побачити виступ легендарних співаків у такому випадку коштує в рази дорожче — як організаторам, так і глядачам. Подібну голограму створюють, використовуючи архівні відеозаписи. Для США «воскресіння» улюбленців на кілька хвилин стало постійною практикою. Одним iз найгучніших став концерт покійного репера Тупака Шакура на музичному фестивалі «Коачелла» у США навесні 2012 року. Голографічні концерти вже «давали» Френк Сінатра, Фредді Мерк’юрі та Елвіс Преслі. В Росії вперше подібне шоу відбулося влітку 2012 року — на сцені знову з’явився Віктор Цой.

Так ЗD–лихоманка дійшла до України. Дебютною проекцією в Україні стане Вітні Х’юстон. Аби вшанувати пам’ять співачки, 5 лютого у концерт–холі Freedom та 10 лютого у Жовтневому палаці відбудуться концерти безсмертних хітів світового туру We will always love you. Голографічну Вітні також обіцяють показати у Донецьку (6 лютого), Дніпропетровську (8 лютого) та Одесі (9 лютого) Проекція співачки надзвичайно точно відображає міміку та пластику соул–діви і розроблялась спеціально для даного турне. Окрім чудо–технології усі бажаючі зможуть послухати кавер–версії пісень від української виконавиці Олени Штефан та легендарного музиканта й близького друга Вітні — Наради Майкла Волдена.