У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Дещо втративши позиції в боротьбі з одвічним конкурентом — «Кока–колою», компанія «Пепсі» намагається повернути їх, граючи на ностальгійних почуттях споживачів. Принаймні таке враження справляє нова піар–стратегія «Пепсі» в Україні. Адже навряд чи білбордами з чорно–білими зображеннями вождів СРСР або пляшкою зразка 30–річної давності можна вразити юне покоління.
На міжнародному рівні «Пепсі» також повертається в минуле, щоправда, не таке далеке. Днями компанія оголосила ім’я свого нового «обличчя». Така честь дісталася Бейонсе, яка вже представляла цей бренд у 2002 році. Наприкінці 2009–го американський музичний журнал Billboard назвав її найуспішнішою виконавицею 2000–х років, а послуги такого дорогого «обличчя» й коштують відповідно: за інформацією таблоїдів, нинішній контракт із Бейонсе обійшовся «Пепсі» у 50 мільйонів доларів. Крім того, компанія підтримає концертний тур співачки та створить фонд для спонсорування її творчих проектів.
У пресі вже з’явився і перший кадр рекламної кампанії за участю 31–річної зірки, яка штовхає заповнений «Пепсі–колою» візок. А наступного року в продажу з’являться ще й бляшанки з цим напоєм, які прикрашатиме портрет Бейонсе.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>