Нинішній сезон королівських перегонів, що в неділю завершився в Бразилії, став уже точно останнім для легендарного Міхаеля Шумахера. І хоча після повернення у «Ф–1» 2010 року німецький гонщик не зміг більше поповнити свій призовий доробок, планка, встановлена Міхаелем до кінця сезону–2006, тримається високо. На згадку про себе 43–річний Червоний Барон залишив кілька рекордів. Головне — що Шумі здобув найбільше чемпіонських титулів — сім, при цьому виграв п’ять сезонів поспіль.
Серед нині діючих «формулічних» пілотів є один, який, без сумніву, може замахнутися на рекорди Шумахера. Себастьян Феттель у свої 25 років серйозно випереджає чемпіонський графік свого легендарного співвітчизника. Якщо Шумі виграв свій третій чемпіонський титул у 31 рік, то Себ це зробив на шість (!) років раніше. Позавчора на «Інтерлагосі» загальну перемогу в сезоні святкували і Феттель, і його команда «Ред булл».
Щоправда, третього поспіль тріумфу могло й не трапитися. Як відзначив після заключної гонки сезону Феттель, у Бразилії все було проти нього. «Ви тільки уявіть, уже в четвертому повороті мене розвернуло на вологій трасі. Потім зламалося радіо. Згодом ми провели невдалий піт–стоп, поставивши «сліки», коли йшов дощ», — Себастьян перераховував причини, що могли вмить нівелювати його 13–очкову перевагу над Фернандо Алонсо. Однак реактивна швидкість «Ред булла» дозволяла компенсувати свої та командні промахи.
Після вильоту з траси Феттель швидко повернувся з хвоста пелотону в чільну десятку, та хоч і перебував позаду свого головного конкурента в боротьбі за чемпіонство, проте тримав іспанця на комфортній відстані, не дозволяючи тому відірватися настільки, аби відіграти 13–очковий гандикап.
Загалом, у гонці під дощем відбулося чимало цікавих речей — чехарда зі зміною сухої та дощової гуми, аварії та розвороти, виїзд машини безпеки… Льюїс Хемілтон із «Макларена», який виграв «поул», на 54–му колі зійшов через поламку підвіски, а першим зрештою фінішував його партнер по команді Дженсон Баттон, що стартував із другої позиції. Міхаель Шумахер на прощання таки набрав очки — аж шість. Проте, як відзначив Шумі, головною була боротьба Феттеля та Алонсо.
«Мої поздоровлення Себастьяну. Він не опустив руки, попри те, що на першому колі його болід розвернуло і я ледве не зіштовхнувся з ним. Напевно, для глядачів більш цікавого сценарію важко було придумати», — сказав Червоний Барон.
Місце Шумахера в «Мерседесі» в наступному сезоні займе чемпіон–2008 Хемілтон — значить, буде нова боротьба між гонщиками нового покоління.
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 20–й етап. Гран–прі Бразилії. Автодром «Інтерлагос» (Сан–Паулу). 305,909 км; 71 коло
Залікова десятка:
1. Баттон («Макларен») — 1:45.22,656. 2. Алонсо — відставання 2,754 сек.
3. Масса (обидва — «Феррарі») — + 3,615. 4. Уеббер («Ред булл») — +4,936.
5. Хюлькенберг («Форс Індія») — +5,708. 6. Феттель («Ред булл») — +9,453. 7. Шумахер («Мерседес») — +11,900. 8. Вернь («Торо россо») — +28,600. 9. Кобаясі («Заубер») — +31,200. 10. Райкконен («Лотус») — +1 коло.
Підсумковий залік пілотів: Феттель — 281, Алонсо — 279, 3. Райкконен — 207, Хемілтон («Макларен») — 190, Баттон — 188, Уеббер — 179, Масса — 122, Гросжан («Лотус») — 96, Росберг («Мерседес») — 93, Перес («Заубер») — 66, Хюлькенберг — 63, Кобаясі — 60, Шумахер — 49, Ді Реста («Форс Індія») — 46, Мальдонадо — 45, Сенна (обидва — «Уїльямс») — 31, Вернь — 16, Рікк’ярдо («Торо россо») — 10, Глок («Марусся»), Ковалайнен, Петров (обидва — «Катерхем»), Д’Амброзіо («Лотус»), Пік («Марусся»), Картікеян, Де ла Роса (обидва — «Іспанія») — 0.
Кубок конструкторів: «Ред булл» — 460, «Феррарі» — 400, «Макларен» — 378, «Лотус» — 303, «Мерседес» — 142, «Заубер» — 126, «Форс Індія» — 109, «Уїльямс» — 76, «Торо россо» — 26, «Катерхем», «Марусся», «Іспанія» — 0.