У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Світові таблоїди вже кілька тижнів наввипередки публікують фотографії Наталі Портман, яка палко цілується з актором Майклом Фассбендером. Ні, Наталі зовсім не зраджує свого чоловіка Бенджаміна Мільп’є, а всього лише знімається в новому фільмі «Поза законом», і Фассбендер грає її коханого. Хоча Бенджамін усе одно трохи переживає, тому часто приїздить на знімальний майданчик разом із їхнім сином Алефом, щоб наглядати за дружиною.
У сімейному житті зірки «Чорного лебедя» все гаразд, але неприємності несподівано прийшли з іншого боку. Уже багато років Наталі співпрацює з брендом «Діор» і нещодавно стала «обличчям» нової туші для вій «Діоршоу». Побачивши бездоганно вродливе обличчя білошкірої красуні з довжелезними пухнастими віями, тисячі довірливих дівчат побігли в магазини, щоб придбати цю диво–туш. І виявили, що їх підманули — вії вона, звісно, подовжує і фарбує, але до рекламного образу, який створює Портман, усе одно далеко. Здавалося б, те саме щодо відповідності картинки з реклами й реальності можна сказати про продукцію будь–якого косметичного бренду. Та «під роздачу» потрапив саме «Діор»: після скарги однієї з покупців у незалежну асоціацію «АСА», яка регулює рекламу у Великій Британії, плакати й рекламні ролики з Наталі заборонили.
Щоб не роздувати скандал, керівництво «Діора» було змушене визнати, що насправді вії Портман стали такими густими завдяки графічному редактору «Фотошоп», а не туші. Раніше «АСА» з цієї самої причини заборонило рекламні ролики «Ланком» із Джулією Робертс та «Мейбеллін» із моделлю Крісті Тарлінгтон. Кінозірці Рейчел Вайс і рекламованому нею «Лореалю» пощастило більше — рекламу не заборонили, а лише попередили компанію, щоб надалі не вводила споживачів в оману.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>