Користуйтеся «Фотошопом»!

30.10.2012
Користуйтеся «Фотошопом»!

Світові таблоїди вже кілька тижнів наввипередки публікують фотографії Наталі Портман, яка палко цілується з актором Майклом Фассбендером. Ні, Наталі зовсім не зраджує свого чоловіка Бенджаміна Мільп’є, а всього лише знімається в новому фільмі «Поза законом», і Фассбендер грає її коханого. Хоча Бенджамін усе одно трохи переживає, тому часто приїздить на знімальний майданчик разом із їхнім сином Алефом, щоб наглядати за дружиною.

У сімейному житті зірки «Чорного лебедя» все гаразд, але неприємності несподівано прийшли з іншого боку. Уже багато років Наталі співпрацює з брендом «Діор» і нещодавно стала «обличчям» нової туші для вій «Діоршоу». Побачивши бездоганно вродливе обличчя білошкірої красуні з довжелезними пухнастими віями, тисячі довірливих дівчат побігли в магазини, щоб придбати цю диво–туш. І виявили, що їх підманули — вії вона, звісно, подовжує і фарбує, але до рекламного образу, який створює Портман, усе одно далеко. Здавалося б, те саме щодо відповідності картинки з реклами й реальності можна сказати про продукцію будь–якого косметичного бренду. Та «під роздачу» потрапив саме «Діор»: після скарги однієї з покупців у незалежну асоціацію «АСА», яка регулює рекламу у Великій Британії, плакати й рекламні ролики з Наталі заборонили.

Щоб не роздувати скандал, керівництво «Діора» було змушене визнати, що насправді вії Портман стали такими густими завдяки графічному редактору «Фотошоп», а не туші. Раніше «АСА» з цієї самої причини заборонило рекламні ролики «Ланком» із Джулією Робертс та «Мейбеллін» із моделлю Крісті Тарлінгтон. Кінозірці Рейчел Вайс і рекламованому нею «Лореалю» пощастило більше — рекламу не заборонили, а лише попередили компанію, щоб надалі не вводила споживачів в оману.