Загальновідому істину, винесену в заголовок, нещодавно довів на ділі мешканець райцентру Коростишів, що на Житомирщині, Семен Крупник. Його вкрай обурило запізнення рейсового автобуса на 40 хвилин, через що він невчасно потрапив додому. Тож пан Крупник спочатку звернувся до керівництва житомирського автовокзалу з проханням письмово засвідчити факт запізнення автобуса, а вже потім подав до Коростишівського райсуду позов на ВАТ «Житомиравтотранс», повідомляє УНІАН. Адже, на переконання пасажира, автотранспортники завдали йому чималих моральних збитків. І, не зважаючи на те, що суд спочатку відхилив позов, зіславшись на відсутність повноважень розглядати подібні заяви, Семен Крупник не зупинився і не опустив руки. Бо коли позивач звернувся до обласної прокуратури, суд був змушений взяти його заяву до розгляду.
За рішенням суду, транспортники повинні були відшкодувати моральні збитки пасажира грошовою сумою у 600 гривень. З таким рішенням відповідач не погодився і оскаржив його в Житомирському апеляційному суді. Суд зменшив суму відшкодування до 50 гривень. За інформацією УНІАН, сам пан Крупник заявив, що пішов на цей процес не заради грошей, а з принципу і бажання довести реальну можливість українця захистити свої права на належне обслуговування.