П’ятнадцять рокiв — нiжний вiк чи солiдний термiн?
У середу український тиждень моди розпочав осінню сесію модних показів сезону весна–літо–2013 із ювілейних імпрез. Слід лише сказати, що ювілей розтягли на два сезони — навесні святкували 30–й тиждень моди, а зараз — 15–річчя UFW узагалі. Між щільно «посадженими» партнерськими стендами — квіткові композиції, демонстрація нових beаuty–продуктів, гаджетів, простори fashion–медіа, алкогольний лаунж — на перший погляд важко виокремити ювілейний спецпроект «Арт–платформа українських дизайнерів». Можливо, тому що 14 дизайнерських інсталяцій на тему власної творчості, кожна з яких супроводжується коротким текстом експерта премії Best Fashion Awards, розділили на дві зони, а друга частина ще й супроводжується роботами з двох графічних конкурсів — ілюстраторів моди та ескізів. На платформі у Ксенії Кіреєвої — гігантські 3–D окуляри на великій дерев’яній підставці, в яких «показують» моделі дизайнера; у Саші Каневського — космополітичний інтер’єр — тумба, плазмовий телевізор, крісло, торшер із підставкою для келиха, і по телевізору — fashion–story з одягом Каневського, хіпстери всіх країн єднайтеся; картина — «Мона Ліза» з обличчям дизайнера Сержа Смоліна; сукня в діл попелястого кольору від Крістіни Бобкової підвішена на гачок у великій металевій клітці і підсвічена, а відкриті двері клітки символізують вихід за рамки канонів і стереотипів; сервірований на скатертині зі зшитих білих сорочок стіл і фаянсова голова мікеланджелівського Давида символізували старт–кутюр, засновником якого в Україні вважає себе Андре Тан; а сукня–майка на вигадливій металевій вішалці, «прибита» до підлоги металевими болванками, нагадує про першу, вже легендарну, і ще інженерну колекцію Віктора Анісімова, яка відкривала перший український тиждень моди у 1997 році.