У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Постійних клієнтів треба цінувати, заохочувати знижками та всілякими іншими вигідними пропозиціями — здавалося б, для власників закладів обслуговування, які дбають про репутацію й прибутки, це правило має бути непорушним. Але інколи саме перед найбільшими шанувальниками твого закладу найбільше хочеться зачинити двері. Саме так вчинило керівництво ресторану в Брайтоні, Велика Британія, назавжди закривши вхід для двох друзів, які обідали там майже щодня. Як повідомляє газета «Дейлі телеграф», чоловіків «відшили» за те, що після них іншим клієнтам фактично не було чого їсти...
Річ у тім, що цей ресторан монгольської кухні працює за фуршетним принципом: клієнти можуть самостійно вибирати страву, «конструюючи» її з наявних інгредієнтів. На «шведському столі» лежать сирі м’ясо, риба, овочі та інші продукти, відвідувач, взявши все, що захочеться, підходить із цим набором до відкритої кухні й просить кухарів усе обсмажити. При цьому кількість підходів до столу не обмежена — клієнти платять лише 12 фунтів за вхід. Очевидно, власники передбачають, що нормальна людина однаково не з’їсть більше, ніж обходяться їм придбані за оптовими цінами продукти. Проте Джордж Делмон і Енді Майлс виявилися такими ненажерами, що після їхніх відвідин харчів у ресторані фактично не залишалося. При цьому жодних додаткових послуг чи напоїв, які оплачуться окремо, друзі ніколи не замовляли. Тож, щоб не розоритися, власникові довелося вказати їм на двері. «Вони підчищали зі столу все, як свині. А ми ж усе–таки не благодійний заклад, а компанія, якій треба заробляти», — пояснили журналістам у ресторані.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>