Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44
Миколаївська облдержадміністрація має намір ліквідувати святая святих — відділ роботи зі скаргами. Замість нього з відвідувачами працюватиме шматок західного способу життя — кол–центр. Обійдеться затія у 150 тис. бюджетних гривень, а невдовзі з ініціативи уряду такі структури мають з’явитися у кожній області. Тобто ще 25 областей по 150 тисяч. Ідея, в принципі, цілком зрозуміла і деякою мiрою цілком виправдана: результат виходить значно кращим, якщо з відвідувачами працює не просто черговий співробітник, а спеціально навчена людина.
Зрештою, це давно зрозумів бізнес, орієнтований на обслуговування клієнтів, який ще сорок років тому створив спеціальні підрозділи. Утiм останнім часом ми є свідками зовсім іншої тенденції: оскільки утримувати подібні структури — задоволення не з дешевих, фірми об’єднують свої кол–центри у так звані аутсорцингові центри. Це багатопрофільні структури, які обслуговують кілька видів діяльності — і таким чином зменшують собівартість послуг. Щоправда, бізнес рахує свої гроші, а при користуванні коштами держбюджету подібні старання традиційно є необов’язковими.