У Києві днями відбувся світовий семінар, присвячений безпеці та ризикам у лотерейному бізнесі. Чому саме у Києві і чому з такою темою? Треба почати з того, що одним з організаторів семінару була компанія МСЛ — колишнє «Молодьспортлото». Сьогодні МСЛ — і державний, і лідируючий оператор лотерейної справи в Україні. Загалом гранди лотерейного бізнесу проводять свої навчання у ще не асоційованих країнах, щоб краще вивчити їхні внутрішні проблеми і встановити тісні ділові контакти. Неабияким важелем на терезах формування позитивного іміджу України у світі стало міжнародне визнання МСЛ , а також і проведення Євро– 2012 на наших теренах.
Відповідаючи на запитання про прояви корупції у лотерейній грі, Террі Пюжоль, голова ради безпеки Всесвітньої лотерейної асоціації, сказав: «Звісно, на семінарі ми обмінювалися міжнародним досвідом і практикою, оцінили рівень захисту та безпечного управління на сучасному лотерейному ринку України, а також ознайомилися з актуальною інформацією про безпеку в рамках Євро–2012. Це найважливіші питання для гравців, яких цікавить правдивість формування результатів і прозорість під час проведення лотерей. Усім добре відомі прояви корупції у проведенні ігор за домовленістю (наприклад, останній гучний скандал в італійському футболі). Ми намагаємося цьому запобігти, впроваджуючи систему спостережень та обміну інформацією. Всесвітня асоціація підписала меморандум порозуміння з УЄФА, ми передаємо туди для аналізу свою власну статистику, яка викликає підозру. Усі країни–члени асоціації підписали статут, за яким зобов’язуються виконувати наші вимоги».
На сьогоднішній день МСЛ проводить більше 40 видів лотерей — це миттєві, числові, бінго та спортивні лотереї. Їх купують, у них грають і чоловіки, і жінки. Коло захоплень — досить різноманітне. Основний бренд «Лото–Забава» — сімейна гра; телевізійний розіграш дуже популярної квартирної лотереї «ХТО ТАМ»; лотерея «Мегалот», що трансформувалася з «Українського спортлото» — для гравців з аналітичним складом розуму; «Спортліга» та «Спротпрогноз» для чоловіків, що люблять і знаються на футболі. Є великий вибір миттєвих лотерей, які також мають своїх шанувальників.
Проте на відміну від Заходу, де лотерея — суттєва частина дозвілля, Україна тільки набирає широкого розмаху в цьому бізнесі. У нас у десять разів менша мережа розповсюдження, ніж, скажімо, у Франції (там існує 35 тисяч пунктів продажу), і нашi громадяни найменше з усіх жителів Європи витрачають свої заощадження на лотерейну гру. Відповідно до українського законодавства про державні лотереї, не менше 50 відсотків від виручених коштів спрямовуються на виграшний фонд лотерей. МСЛ перераховує гроші в державний бюджет, тому виграші оподатковуються згідно з законом. Інша частина коштів iде на будівництво спортивних споруд, фінансування олімпійського руху, підтримку здоров’я нації. Минулого року українці витратили 2 мільярди гривень, граючи у лотереї. Найбільша сума виграшу дісталася такому собі Олегу зі Львова (переможці воліють не розголошувати свої прізвища) і склала майже 14 мільйонів гривень.