У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Свої іменні парфуми сьогодні випускають багато знаменитостей. Проте тільки одиницям вдається створити аромат, який справді користується попитом у покупців. Німецькій моделі Хайді Клум це вдалося. Парфуми Shine, які з’явилися в продажу восени минулого року, швидко «рознюхали» не тільки споживачі, а й професійні парфумери. Останні гідно оцінили запах Хайді, вручивши їй днями нагороду за кращі парфуми для жінок FiFi Awards. Зауважимо, що цю престижну нагороду можна прирівняти до «Оскара» в світі кіно. Клум вдалося обійти в «ароматній» номінації Кристіну Агілеру та Ферджі, які теж претендували на перемогу. «Я довго працювала над створенням свого аромату, — каже 37–річна знаменитість. — Я не могла очам своїм повірити, коли побачила готовий флакончик парфумів. Мені довелося перенюхати величезну кількість запахів і їх комбінацій, але це було того варте. Мрію, щоб мій парфум був особливим. Хочу, щоб люди оберталися вслід жінці з моїм ароматом і запитували: «Чим так розкішно пахнеш?». Додамо, що пахне Хайді нотками мандарину, груші, мімози, лілії, ванілі та мускусу.
Водночас парфумерного «Оскара» був удостоєний і кумир підлітків 18–річний Джастін Бібер, який торік випустив свій дебютний аромат Someday (теж для жінок, адже саме в них юний співак користується найбільшою популярністю). Що цікаво, його парфуми дівчата розмітають із полиць магазинів не стільки через неперевершений запах, скільки заради упаковки, на якій потім просять свого кумира поставити автограф.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>