24 червня Державна інспекція охорони Чорного моря видала припис керівнику державного підприємства «Дельта-Лоцман» Віктору Бездольному про призупинення днопоглиблювальних робіт на будівництві судноплавного каналу «Дунай—Чорне море», якщо спеціалісти продовжуватимуть днопоглиблення з порушенням передбаченої проектом технології. Крім того, за допущені порушення накладено 100-гривневий штраф на генпідрядника будівництва, відповідно до складеного «акта про застосування неузгодженої з природоохоронним відомством технології подвійного циклу скидання мулистих грунтів у ріку». Про це розповіла кореспонденту «УМ» начальник відділу екологічної експертизи Держінспекції охорони Чорного моря Олена Солов'янкова. Згідно з технологією, піднятий і здрібнений грунт належить завантажувати на баржу і вивозити за 8 кілометрів від місця робіт, а не скидати поряд у Дунай. А в іншому разі, за словами пані Солов'янкової, «генпідрядне підприємство «Дельта-Лоцман» має відкоригувати проектні матеріали, пов'язані з оцінкою впливу на навколишнє середовище внаслідок виконання днопоглиблювальних робіт за неузгодженою технологією».
Варто нагадати, що генпідрядник «Дельта-Лоцман» здійснює першочергові роботи на будівництві судноплавного каналу «Дунай—Чорне море» в гирлі Швидке згідно з техніко-економічним обгрунтуванням проекту, виконаного компанією «Укрінвестекспертиза». Проектом передбачено, що канал матиме довжину 162,2 км і довжину морського підхідного каналу — 3,1 км. Судновий хід розрахований на теплоходи і баржі осіданням до 7,2 м.