«Гамівна» сорочка для водія

24.04.2012

На Полтавщині вирішили жорстко боротися з грубістю, а часом і з відвертим хамством водіїв та кондукторів пасажирського транспорту, що спричиняють численні нарікання, скарги на їхню роботу. Зокрема, як повідомив журналістам заступник голови облдержадміністрації Борис Галушко, зараз переглядаються умови конкурсів перевізників, які виборюють право обслуговувати ті чи інші маршрути. Йдеться насамперед про те, щоб цілком прозоро й обґрунтовано «відсівати» власників транспортних засобів, які зібрали найбільше «червоних карток», тобто скарг пасажирів. Водночас окремі пункти в контрактах із переможцями згаданих конкурсів випишуть чіткіше, зобов’язуючи їх забезпечувати у салонах своїх автобусів та «маршруток» належний психологічний мікроклімат. При цьому посадовці та чиновники стежитимуть за тим, щоб на всіх автостанціях і автовокзалах регіону були книги скарг та пропозицій, у яких пасажири, так би мовити, «по гарячих слідах» могли б залишати свої враження від поїздок.

А в Кременчуці пішли ще далі, дбаючи навіть про зовнішній вигляд водіїв міського громадського транспорту. Транспортний відділ мерії запропонував власникам підприємств­перевізників забезпечити своїх водіїв бодай двома «святковими» сорочками, які ті мають одягати у дні найбільших загальнодержавних та міських урочистостей. На думку відповідальних працівників міськвиконкому, то буде перший крок до поступового викорінення сумнівного «дрес­коду», насамперед літнього, коли чимало водіїв дозволяють собі сідати за кермо тих самих «маршруток» в одних лише шортах чи навіть плавках. Щоправда, знаходяться і скептики, які переконані: важко знайти різницю в тому, вилаяв тебе неголений голопузий дядько чи вдягнутий у світлу сорочку з краваткою франт... З іншого боку, зрозуміло, що рівень психологічного комфорту в пасажирському транспорті залежить не тільки від водіїв і кондукторів.